fredag den 28. oktober 2011

Efterårsbilleder.

I dag fredag og det er jo dagen hvor vi står på markedet i Brørup med nogen af vore havefigurer.
Jeg kom defor kun ud i haven i en god times tid, hvor Jeg er i gang med at fjerne en del stauder, der bare har fået lov til at brede sig igennem mange år, men nu skal de over flødige BARE fjernes, og så skal det køres jord i de mange huller.

Da der i dag ikke er så meget at vise fra haven kommer her  lidt blandede efterårsbilleder.
Billederne taler for sig selv.














































































10 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige bileder du har taget - jeg holder meget af at se de skiftende årstider. Er det jeres egne hjorte på billederne?
    Ønsker dig en rigtig god weekend!

    SvarSlet
  2. Que bonitos colores otoñales saludos desde las islas Canarias

    SvarSlet
  3. Jesień potrafi też być piękna i kolorowa,co widać na Twoich zdjęciach... ale oznacza zbliżającą się zimę.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    SvarSlet
  4. Lovely photos. Everything looks so peaceful there.
    Cher Sunray Gardens

    SvarSlet
  5. Hei på deg.
    Takker for besöket hos meg. Det er alltid så göy med nye besökere og kommer dem fra nabolandene er det enda mere morsomt.

    Så mange fine bilder du har å vise oss.
    Du har en flott hage.
    Er det dere som driver hjorteoppdrett?

    Legg deg til i lista mi her eg. For da finner eg enklere tilbake til deg, håper det er greit.
    Hilsen fra Norge.
    Synnöve.

    SvarSlet
  6. Det er altså så kønt og skønt med de dyr I har i haven - det må være helt vidunderligt at kunne hilse på dem hver dag.

    SvarSlet
  7. Skøn himmel på de sidste billeder.

    SvarSlet
  8. Tak til alle for jeres venlige kommentar.
    Ønsker alle en god weekend.

    Madame. Ja det er vore egne Kronhjorte.

    Symmøve.
    Ja vi har selv Kronhjorte i indhegning.
    Jeg har forsøgt at tilmelde mig som fast læser på din blog, men jeg har hvis gjort det forkert, for nu kan jeg slet ikke komme ind på din blog... Hvad gør jeg så????
    Jeg mangler et godt råd....
    Hilsen Aase Marie

    SvarSlet
  9. Nothing can be better than rural autumn! I love countryside and enjoyed your pictures! Love all the animals! Autumn sky looks very dramatic!

    SvarSlet
  10. Thanks for visiting my blog, you have a beautiful garden! Brian

    SvarSlet