onsdag den 14. november 2012

YES... Tørvejr en hel dag.

YES..Vi har haft en hel dag med tørvejr. Det har godt nok været gråt men meget mild, så jeg har været i haven.

Morgenbilleder.















Kun for sjov...
Jeg prøvede om jeg kunne tage et par billeder igennem ruden ude fra. Her er de. Et kig ind på nogle af mine pelargonier der er sat til overvintring i den gamle biks.


Bemærk spejlingen igennem ruden.



Også her.

____________________________--

I dag ville jeg have ordnet det lille bed ved siloen om til fyrerummet. Det har fået lov til at passe sig selv hele sommeren igennem, så det var groet hel til af ukrudt.
Jeg blev dog ikke færdig i dag. Jeg fik dog kantet, men jeg måtte tage spaden i brug for at fjerne ukrudtet. Jeg kunne ikke bare luge det væk. 
 Jeg har kørt rigtig meget jord i bedet. Det taget godt nok lang tid, når nu jorden skal hentes helt nede i den anden ende af haven, men det var tiltrængt at tilføje ny jord.
Der skal også mere jord på højen, men det håber jeg, at Erhardt kan gøre med vores lille maskine til foråret.
Det går ikke nu, for så ødelægger han græsplænen, da den er meget våd og blød.

Før.


Efter.
Jeg mangler endnu lidt på den anden side,
men det bliver hurtig mørk nu, så det får vente til senere.

Efter at vi havde fået vores eftermiddagskaffe gik jeg en tur ned til landevejen. Vejret var jo så mild, så det er med at nyde det så længe det varer ved.


Et kig ud mod landevejen.


Nærbillede af tre af krukkerne i beton.
De er til salg.


Et kig op af vores privatvej.




Jeg synes at nogle træer kan være ret så pæne selv om de ingen blade har.
Prøv engang at kigge på de 2 nedenstående billeder.







Det er hvad man ser,  når man kommer kørende fra landevejen.

I aften slutter jeg af med et par billeder fra biksen.

Tre engler.
Lyset falder ikke rigtigt.


Billedet taler for sig selv.

Håber i har haft tid til at nyde det milde vejr.

´Ha´ en god aften.














5 kommentarer:

  1. Endelig tørvejr det var da godt, og sikken en masse du fik lavet, du har haft travlt. Når først bladene er faldet af træerne lægger vi mærke til noget andet, disse stammer er skønne.

    SvarSlet
  2. Til lykke med en tørvejrsdag, skal man vel næsten sige. Og fin udsigt til jeres ejendom for de forbipasserende.

    SvarSlet
  3. Ja det er en ren lykke, at I også fik tørvejr i dag. Jeg vil nu ikke sige, at vejret har været særligt godt, men mildt har det da været. Træerne er smukke der er noget særligt ved krogede træer! Enig!

    SvarSlet
  4. Det var dejligt du fik en tørvejsdag, og hold da helt på hvor har du udnyttet den fint ;O) her hos os her solen skinnet hele dagen, mens jeg har været på arbejde.

    SvarSlet
  5. Takker for jeres søde kommentarer.

    Velkommen til ny medlem.
    Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet