lørdag den 24. november 2012

Dagen før det rigtig går løs.

Dagen før dagen hvor det går løs.
Jeg er meget spændt på hvor mange der kigger forbi.
I dag har Doris, Vivi og min søster været her for at gøre det meste klar til i morgen på deres stand, så nu begynder det allerede at ligne noget. Hans Jørgen og 2 gange Frank var her til  kaffe sammen med Vivi, Doris, min søster, Erhardt og jeg, så vi var lige pludselig ret så mange. Rigtig hyggeligt.

Jeg har fået badeværelset ordnet her inde i privaten. Det skal godt nok ikke bruges af de besøgende, men det var bare tiltrængt. De 2 gange er også blevet lettet lidt.
Jeg har indtil nu bagt 4 pladekager, 3 banankager og 1 chokoladekage, og så er der en chokoladekage i ovnen. Der skal bages en mere, så må det være godt.
Nå men nu skal jeg hvis have køkkenbordet ryddet og ha` kaffe, kaffefilterposer og engangs dessert tallerkener ud til disken, hvor vi skal lave kaffe/vand til te og læskedrik.  
Tebreve, krus og skåle til brunekager, servietter og lys ER  på plads.
De første kræmmer kommer i morgen tidlig kl. 8,30. Doris og Frank har lovet at tage rundstykker med, så vi kan få en kop kaffe og en hyggesnak før vi åbner.

Håber i alle har haft en god dag.



8 kommentarer:

  1. jeg. vil ønske jer en rigtig god dsg med mange. besøgende

    SvarSlet
  2. Ja I må have en rigtig god dag med masser af besøgende.
    Spændt på at høre i morgen, hvor mange der har været der.

    SvarSlet
  3. Spændende at høre hvor mange besøgende I får i år. Der kommer garanteret mange!
    Hyg jer og hav en god dag!

    SvarSlet
  4. Lykke til på søndag! Håper det kommer masse folk!

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse med markedet..:-)
    Håber at der kommer rigtig mange og besøger jer.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Det bliver helt sikkert en hyggelig dag for alle - rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  7. Ønsker deg masse lykke til! Kos deg!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  8. Tusind tak for jeres søde kommentarer.
    Tak vi har haft en rigtig god dag med mange besøgenden.

    SvarSlet