mandag den 5. november 2012

energien vendte tilbage...

Heldig ...
Energien er vendt tilbage.

 Selv om jeg ikke havde energi til at lave noget i går skønt vejret var smukt, så er jeg heldig med at dagen i dag har været fin. Dog ikke så fin som i går. Tørvejr fra morgenstunden af og hele dagen. Solen kom dog først igennem omkr. kl. 11. 
Jeg har været i haven til kl. blev 15,30, og jeg har nydt det gode vejr.
















Der er endnu blade tilbage på jasminen.


Og endnu er der blade tilbage på magnolien.

I dag gik jeg i gang med staudebedet ved søen i forhaven.
Jeg blev ikke hel færdig, men jeg fik dog bugt med noget af bedet. Der blev kantet. Blærespirea blev studset. Der blev klippet stauder ned og tilført ret så meget ny jord.


Blærespirea er studset.


Før.


Efter.


Duerne har travl med at finde et eller andet, men hvad....


Et kig ind i hønsegården.
Der er mange duer på taget af hønsehuset.




Et par billeder fra søen.

Spejling.




Sådan så der ud ved søen i aug. 2011.

År 2011.


De næste 4 billeder er taget kl. 17.












I dag slutter jeg af med et billede af nisserne, som Erhardt har sat op, i medens jeg har været i haven.
Så er de også på plads til vi skal ha` julemarked.

Ønsker alle i blogland en rigtig god aften.





9 kommentarer:

  1. Solskinn er perfekt for opplading av batteriene :) Det hjelper i grunnen på det aller meste?!

    SvarSlet
  2. Så var du heldig at få godt vejr uden regn, det var da fint. Så var det os, der fik regnen denne gang.
    Der er et fint lys på billedet hvor du har klippet blærespireaen. Og skønt at se dine vandbilleder, det er altid godt.

    SvarSlet
  3. Flotte bilder du viser. Solskinn hjelper for det meste ja :-)
    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlet
  4. Godt, at energien er vendt tilbage.
    Dejlige billeder. I havde bedre vejr end os - her regnede det det meste af dagen - øv.

    SvarSlet
  5. det må virkelig have været en go' dag i haven :) dejlige billeder ;)

    SvarSlet
  6. Hej. Det lader til, at det har været en rigtig god dag i haven. Sikke meget, du har fået lavet. Jeg synes nu, du har masser af energi hver dag og er ret imponeret over alt det, du får fra hånden. Rigtig god aften.

    SvarSlet
  7. Vi har bare regn, regn og atter regn...og det lover de resten af ugen også. Bliver helt deprimeret og energi hvad er det??
    Er det bare mig eller har denne sommer været noget af det dårligste i lang tid.
    Men god at solen dukker op nogen steder i Danmark og du fortjener den også med det store arbejde du nedlægger i din flotte have..:-)
    Skønne billeder som altid.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. Godaften Åse.Som altid dejlige billeder fra din have.Her hos os har vejret været dejlig,så jeg har også nået en del i haven.Godaften til dig Jette

    SvarSlet
  9. Takker alle for jeres venlige kommentarer.

    SvarSlet