lørdag den 3. november 2012

Set igennem bilruden.

Igen en morgen hvor det regnede, så vi tog til marked i Tørring. Det er inden døre i dejlige lokaler og altid en hyggelig stemning. Der har vi en bod. Vi behøver dog ikke tage dertil hver lørdag/søndag. Vi har et par gode markedsvenner der kigger efter vore ting, når vi ikke er der.
Jeg nåede lige at tage billeder før vi tog afsted.

Terrassedøren blev åbnet og et billedet er taget inde fra køkkenet.


Dette billede er også taget inde fra.


Her stak jeg lige hovedet uden for døren.
Se hvor vandet løber fra tagrenden. Ikke et vejr at gå ud i.


Jeg ved ikke om i kan se hvordan vandet sprøjter ned i staudebedet.


Der er flere vandpytter i gårdspladsen.


Sådan så himlen ud.

Markedet er fra kl. 10 - kl. 17 så jeg vidste, at det ville være mørk når vi nåede hjem. Hvad finder man så på af billeder.
Hvorfor ikke forsøge på at tage billeder igennem bilruden af noget af det, som jeg ser på vejen til Tørring. Som tænkt så gjort.

Billedet her er lige før vi kommer ud på Ribe Landevej.
Vi har godt 200m privatvej ned til landevejen.

De næste billeder taler for sig selv. De er fra tilfældige steder på vej til Tørring.








































Her er markedet til venstre i billedet.
Den hvide stribe er en revne i forruden.


Her er vi på vej ind på parkeringpladsen.


Jeg slutter af med et par billeder af vores bod.






Håber i alle har en god lørdag aften.





10 kommentarer:

  1. Der ser rigtig hyggeligt ud paa markedet, jeg kan se nisserne allerede er kommet til Danmark :-) Ha' en god sondag.

    SvarSlet
  2. Ja, det har kommet masse regn her også i det siste. Jeg synes dine himmelbilder fra morgenen er så flotte. Håper du får en fin søndag!

    SvarSlet
  3. Regn og regn her også!
    Så hyggelig med marked:) Har du flere bilder?
    Ha en fin søndag videre.

    SvarSlet
  4. Regn og regn her også!
    Så hyggelig med marked:) Har du flere bilder?
    Ha en fin søndag videre.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Elin.
      Tak for din hilsen. Nej jeg har ikke flere billeder fra markedet.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  5. Det er novembervær hos dere også. Ja, nå går det fort mot jul. Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Ha det godt! Anne

    SvarSlet
  6. Hej. Du er fuld af gode idéer. Tak for "bilrundturen" Her regnede det indtil middag, og så kom solen og der var fint vejr og ingen vind for en gangs skyld!

    SvarSlet
  7. Skikkelig vådt og grått hos deg! Godt at markedet var innomhus :) Vi får ta med de positive tingene!

    SvarSlet
  8. Tusind tak til jer alle for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet
  9. Velkommen til ny medlemmer. Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet