onsdag den 21. november 2012

Torsdag, fredag, lørdag så går det løs.

Jeg når slet ikke i haven i denne uge. Det bliver kun til en kort morgenrunde. Hele dagen er gået med at gøre klar til kræmmerne der kommer på søndag og vi håber så på, at rigtig mange får lyst til at kigge forbi.

Der kommer ingen billeder ind i dag. Jeg er løbet tør for plads. Håber på at Hans Jørgen kan hjælpe mig med at købe mere plads.

Jeg ville ellers i stedet for have henvist til min hjemmeside, hvor jeg skulle kunne have lagt mine billeder ind fra i dag, men der er sket et eller andet, så jeg kan slet ikke indsætte noget som helst på den heller. Jeg kan simpelhen ikke finde siden hvor jeg kan indsætte noget. Igen, igen håber jeg på at Hans Jørgen kan hjælpe mig.

Så det må i have til gode.

Rigtig træls.

Ønsker alle en god aften.




14 kommentarer:

  1. Hei,
    Lykke til med julemarkedet!!!!
    Håper du får hjelp så vi får sjå bilde:)
    Ha det fint.

    SvarSlet
  2. Lykke til med markedet. Vi håper på en bloggreportasje fra det :)
    God torsdag til deg.

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med julemarkedet :-) Jeg håber, der kommer rigtigt mange.

    Hvad mener du med, at du ikke har mere plads på bloggen? Er der ikke ubegrænset plads? Jeg har ikke hørt om andet og kender flere, der har gamle blogs med masser af billeder. Hvis du heller ikke kan indsætte på din hjemmeside, så er det vel noget i vejen i den retning?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene.
      Tak for din hilsen. Vi har kun en bestemt kvote til billeder, og når den er brugt skal man købe sig til mere plads. Jeg har åbenbart indsat det antal billeder som jeg må, så nu skal jeg købe mig til lidt mere plads.
      Jeg har indsat ret så mange billeder i den tid jeg har haft bloggen, og mine billeder fylder ikke så meget, så derfor er det først nu, at jeg skal købe.
      Jeg kan ikke selv handle på nettet, så jeg må have hjælp fra svigersønnen.
      Ha` en god dag.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
    2. Ok, det anede jeg faktisk ikke, men jeg synes dog, det lyder logisk. Men det må da også stå, når man logger ind på sin konto??

      Slet
    3. Jeg var forberedt på, at det ville komme engang, for Vivi og Hans Jørgen har for snart længe siden betalt for mere plads. Hans Jørgen sagde dengang, at deres billeder fylder mere end mine. Det har jeg altså slet ikke forstand på.
      Da jeg ville indaætte billeder i går aftes kom der bare besked på, at jeg havde brugt MIN plads.
      Hans Jørgen HAR lovet at hjælpe.

      Slet
    4. Ok - har aldrig hørt om det nogensinde før. Underligt, de ikke gør opmærksom på det. Dine billeder fylder endda ikke så meget, kan jeg se. Men så skal man måske til at udvælge de bedste fotos og ikke sætte en lang remse ind i hvert indlæg.

      Kh. Marlene

      Slet
    5. Jeg har nu fået info omkring det, og du kan have billeder op til 1 gb, så det er da ellers noget!!! Og kun 100 medlemmer - det kan jeg egentlig godt huske. Har du betalt ekstra, når du har over 100 faste læsere? (Jeg har få, da jeg ikke har funktionen på min blog, så jeg aner det ikke).

      Kh. Marlene

      Slet
    6. Hej Marlene.
      Nej jeg har ikke betalt noget indtil nu. Det er første gang jeg bliver krævet for penge.
      Kan du hygge dig.
      K.h. Aase Marie.

      Slet
    7. Jeg har 181 faste læsere, har haft bloggen i 2 3/4 år og lagt masser af billeder på, synes jeg og jeg har aldrig betalt.
      Jeg bruger også Picasa, men loader mine billeder ind fra mit lokale drev og har dem altså ikke liggende på nettet, måske er det derfor?
      Jeg har nogle gange fået afvist et foto som jeg ville lægge i sidebaren fordi de var for høj opløsning, men når jeg ændrede opløsningen fik jeg lov.
      God fornøjelse med julemarkedet:)

      Slet
  4. Lykke til med julemarkedet. Håper du finner ut av dette med bildene dine. Ha en fin dag!

    SvarSlet
  5. Jeg har lige haft samme problem. Det er rogtigt at man KUN har 1 Gb. Det hjalp da jeg slettede en masse billeder i Picasa, som er billedserver. Da jeg i forvejen har gemmer mine billeder i Windows, kunne jeg godt undvære dem i picasa.
    Havehilsen
    ole

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din hilsen.
      Hans Jørgen har været her i aften for at hjælpe, men vi kunne ikke komme ind hvor man skal betale. Det virkede ikke. Han prøver igen enten på lørdag eller når han kommer til vores julemarked på søndag( da skal han spille julemusik her).
      Hvis ikke det så lykkes, så må jeg have ham til at hjælpe med at gemme mine billeder andet sted og så slette nogen af billederne som du har gjort.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  6. Takker for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet