fredag den 16. november 2012

Kokospalmer/blomsterløg.

Tænk endnu en hel tørvejrsdag, så det kunne ikke være bedre markedsvejr.

Et par billeder fra haven.
Der er blade overalt.















__________________________________-


Brørup marked.

Et kig op mod markedet.

Billeder fra vores stand. Vi forsøger at lave lidt om på udstillingen hver fredag.


















I dag har jeg på Brørup marked delt sedler ud om vores julemarked der finder sted d. 25. nov. fra kl. 10 - 16.
Der kommer 12 kræmmer og stiller op, så der bliver mulighed for at købe julepynt, kranse, juledekorationer, nisser og måske en julegave.
Selv har vi små 200 m2 med mange ting til haven/havestuen.
Vi håber på at rigtig mange vil kigge forbi. Sidste år gik der 200 igennem forretningen. Da var det første gang vi holdt marked så mon ikke flere finder vej i år.

Sedler der blev delt ud.


Kokospalmer.

Erhardt købte 5 kokospalmer på markedet i Brørup. De skal pynte op i forretningen til julemarkedet. Selvfølgelig er de til salg.






På hjemvejen i ABC i Holsted købte jeg en pose blomsterløg.
til kun 10,- kr.



Det er hvad jeg har at byde på i dag.


Ha´ en god fredag aften.













9 kommentarer:

  1. Så mange flotte figurar du har på standen din.
    Det blir spennande med julemarked...håper det kjem mange besøkande.
    Ha ei god fin helg.

    SvarSlet
  2. Wunderschöne Figuren sind das....top Fotos!!

    Schönes Wochenende wünscht Eva

    SvarSlet
  3. Jeg kender ikke kokospalmer, men de ser fine ud. Så fik du også lidt billige blomsterløg, det var heldigt.

    SvarSlet
  4. Så mange flotte figurer dere selger! Håper dere får mange kjøpere, ja. Ha en god aften!

    SvarSlet
  5. Sjovt at se billeder fra Brørup marked - det er ved at være nogen tid siden, jeg har været der sidst (det var vel sidste år) - der er altid så meget spændende.

    Jeg håber, I får et rigtigt godt julemarked :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  6. Ja det ser da spændende ud. Jeg håber for jer, at det bliver et godt marked med mange besøgende. Jeg har også en kokospalme, som jeg har fået af Ole fra Ole's Have. Min er ikke så stor endnu, men jeg har nu heller ikke taget den indenfor i varmen.

    SvarSlet
  7. I love all the cute lawn ornaments. Especially the critters and the cute bird feeders. They would look wonderful in my yard. Have a lovely weekend!

    SvarSlet
  8. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Så herlig have du har!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlet
  9. Tusind tak til alle for jeres søde kommentarer.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet