søndag den 18. november 2012

Julenisser hentet hjem.

Lige nu står tiden i julemarkedets tegn, så der bliver nok ikke tid til havearbejde i ugen der kommer.
 Vi har været i Tørring hele dagen i dag. Vi har hentet nogle af vore julenisser og andet hjem til julemarked d. 25.
Hvis ikke de bliver solgt den dag, så kommer de tilbage til Tørring.
Jeg fik KUN lige taget nogle få billeder i dag. De fleste blev taget tidlig til morgen.




Hønsene var kommet ud.


Også her.










Flere nisser kom med hjem. Her er bare et billede af en af dem.

Nissen på mototcykel kom med hjem.
Den eneste vi har af den.

Det var mørk da vi kom hjem. Månen var oppe.






Håber i alle har haft en dejlig søndag.

5 kommentarer:

  1. Ja nå tenker jeg at hagen min får seile sin egen sjø, og at julen der framme får oppmerksomheten. Ikke så mye man rekker når lyset forsvinner så tidlig som nå :) Ha en riktig god uke!

    SvarSlet
  2. Ja det er et stort arbejde at stable et julemarked på benene, men heldigvis har i jo prøvet det før ;O). Skønne billeder af søen dejlig steming ;O)

    SvarSlet
  3. Wonderful photos, I love your pond and the chickens! How do you pick elves? Love the Santa, Christmas will be here soon. Have a lovely day!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din hilsen.
      Jeg kan desværre ikke oversætte How do you pick elves? Så jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  4. Håber der kommer mange besøgende, heldigvis er jeg sikker på, at I hygger jer med det. Bent har også en motorcykelnisse, men den ligner ikke jeres.

    SvarSlet