fredag den 9. november 2012

Det blev for sent....

Fredag og markedsdag. Endelig en fredag hvor vejret har været fin. Kun ganske lidt finregn fra morgenstunden og mild i vejret.
Der var ikke mange besøgende på markedet i dag.

Et par billeder nåede jeg at tage lige før vi tog hjemmefra.









Det var ellers min plan, at jeg ville have været lidt i haven efter markedet i Brørup, men det blev for sent. Kl. var blevet 15., da jeg var færdig til at gå ud, og det var alt for sent at gå i gang med havearbejde. Jeg nøjedes med at gå en runde i haven.
Der er nu ikke meget at vise frem mere. Godt vi har en del stedsegrønne buske.





















 Når der nu ikke er ret meget at vise fra haven, så kan jeg jo i stedet for vise et par billeder fra forretningen. Der sker lidt næsten hver dag. Det tager jo tid at få det hele klar til vores julemarked.









Håber i alle i blogland har en god fredag aften.


5 kommentarer:

  1. Ja det er godt med de stedsegrønne, nu træder de i karakter. Når klokken er 15 har vi ikke lyst til havearbejde mere. Heller ikke jeg, så er det bedst herinde i varmen.
    Nu har du jo også travlt med julemarkedet, det hygger du dig sikkert med.

    SvarSlet
  2. Det er vel havens struktur, der kommer frem på billederne, nu hvor blomsterne er forsvundet. Det giver en særlig ro, synes jeg. Helt anderledes er det med billederne indefra.

    SvarSlet
  3. Jeg troede ikke I tog på marked i vinterhalvåret? Kan godt forstå, I har travlt til julemarkedet for det ser ud til at være et større arrangement.

    SvarSlet
  4. Julemarked, det er koselig!

    Flotte bilder fra hagen. Ønsker deg en fin helg! Klem

    SvarSlet
  5. Takker for jeres søde kommentaarer.

    SvarSlet