søndag den 11. november 2012

Ændrede planer..

Jeg havde ellers planer om at jeg ville have været i haven i dag, men planerne blev ændret. Der var alt for våd efter aftenens og nattens regn. Vi har også fået enkelte regnbyger i dag. Mon vi da ikke snart har fået nok regn...

Selvfølgelig skulle jeg da lige en tur i haven, men der er nu ikke meget grøn tilbage ud over de stedsegrønne buske.






















Her et par billeder af en af planterne, som vi har sat inden døre for vinteren.




Nærbillede af blomsten.
Der er en mere på vej.

______________________________________________________-

I stedet for at gå i haven besøgte vi i formiddag et par bekendte. De er vilde med nisser, så her kommer et par billeder fra deres have.






I eftermiddag var vi forbi hos Vivi og Hans Jørgen for at aflevere noget mos, som Erhardt havde lovet Vivi at tage med hjem fra Tørring.

I går lovede jeg at der ville komme billeder ind fra Kræmmermarked i Tørring. Hvis ikke det har din interesse, ja så er det NU du skal lukke ned.

Vi parkerede lige uden for hvor vi har vores stand.
Her et kig ind fra parkeringspladsen.


Et kig ned af gangen i hal 3 før der kom besøgende forbi.
Der er i alt 4 store haller.


Jeg tror der findes alt i hobbyting.







Julen nærmer sig med hastige skridt, så der er juleting over alt.













Jeg har fået lov til at bruge billedet.

















En der laver kort af servieter.
De var rigtig fine.


Det færdige kort.
Jeg valgte bare et tilfældig kort ud.


Der er også gamle ting på markedet.


En med sine mange flotte hjemmelavede strømpenisser.
Har fået lov til at bruge billedet.


Er nissen ikke bare go`.
Erhardt kom for sent til at købe ham.

Det sidste billede fra markedet er et billede af et hjørne fra vores stand.



________________________________


Jeg slutter af med et par billeder taget kl. 15.3o.









Håber i alle har haft en god søndag.

3 kommentarer:

  1. Ja, vejret bestemmer suverænt, om der bliver arbejdet i haven eller ej. For mig er det lige tidligt nok med alle juletingene; men jeg kan jo se rundt omkring på bloggene, at mange andre har det lige modsat.

    SvarSlet
  2. Jeg holder med Marie, det er også for tidligt for mig endnu. Men nu kom jeg på Tørring marked, det var da hyggeligt nok, jeg tager sjældent til markeder.
    Det er dejligt, når det stedsegrønne træder i karakter om vinteren, det kan man fint se på dine billeder.
    Håber du kan komme i haven i dag, her er det fint vejr, men lidt køligt.

    SvarSlet
  3. God aften Marie & Lisbeth.
    Tak for jeres kommentar.
    Jeg er enig. Det ER tidligt med juleting, men der er forskel på om man skal sælge eller om det er privat. Når det handler om at sælge, så skal man være tidligt på.
    Privat pynter jeg først op til jul ganske få dage før den 24. dec., men så hænger det til gengæld til d. 6. januar. Juletræet kommer heller ikke ud før. Gammel skik som jeg har taget med fra mit barndomshjem.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet