onsdag den 17. juni 2015

Vejret i dag
Blæsende - grå og regnfuld.

Morgenbilleder.










I formiddag har jeg haft besøg af Randi, Kikki & Kaj. De kom med rundstykker. Hyggeligt.
 Randi har ordnet mit hår. Kikki var med. Hun har læseferie. . Kaj rydder op for mig udenfor, så det ser lidt mere indbydende ud.
Jeg er rigtig glad for, at han vil det.

En af mine 4 duer ude 
for at samle småsten.


Ikke lige vejr til at være i haven i. Lige fra morgenstunden af var her gråvejr og fin regn. Jeg ville ellers ha´ haft slået det sidste græs i haven i eftermiddag, men må vente.
Dagen står i stedet for på indendørssysler. Her er bestemt også nok at tage fat på.

Blomster i haven.

Gul daglilje.


Lyserød og rød klematis.






Tror nedenstående busk hedder margueritbusk - eller hvad mener i ???




Nærbillede.


Det er hvad jeg har at byde på i dag.





2 kommentarer:

  1. Ja og i dag er vejret ikke bedre, jeg må nu ud alligevel. Så må jeg gå ind, når der kommer en byge. Fin marguritbusk den kender jeg ikke.
    God dag trods vejret.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Ja jeg måtte også gå ud og ind imellem regnbygerne i dag, så jeg nåede ikke engang halvdelen af det jeg havde bestemt.
      Håber godt nok vi får fint vejr i næste uge,
      Ha´ en god valgaften.
      Hilsen Aase.

      Slet