torsdag den 18. juni 2015

Hvor bliver den danske sommer af...







Jeg havde ellers planlagt at gøre halvdelen af gårdspladsen pæn, men sådan kom det nu ikke til at gå. Jeg måtte ud og ind imellem bygerne. Så jeg nåede ikke ret meget.
Hvor bliver den danske sommer dog af..

Kl. 15 måtte jeg stoppe. Jeg havde lavet en aftale med Erhardt`s brors svigerdatter om, at hun kom forbi efter arbejdstid for at køre mig til Hejnsvig, så jeg kunne sætte mit kryds.

Her kommer lidt fra haven.

Engelsk græs.


Spejlæg.


Vild stedmoderblomst.


Geranium/storkenæb.


Geranium/storkenæb.

Min have ligner efterhånden en vild have. Her har vild kørvel taget sit indtog.

Vild kørvel.
Smuk men her hører den nu ikke hjemme.


Viol frøstjerne.


Rød azalia.


Alt for i dag.

Ønsker jer alle en god valgaften...








3 kommentarer:

  1. Ja - vi venter med længsel på mere sol og sommer 💗
    Også god valgaften til dig!

    SvarSlet
  2. Sommer, ja det vil være rigtigt rart :o) Håber du havde en god valgaften
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. God aften Lone & Linda.
    Tak jeg havde en god valgaften. Hyggede mig med kaffe og is.
    Håber også i hyggede jer...
    Hilsen Aase.

    SvarSlet