torsdag den 25. juni 2015

Forandring fryder siger man.

I dag vil jeg derfor begynde med at vise billeder taget i går aftes kl. 21,30.
Hele dagen var grå, kold og meget blæsende.
Kl. 21,30 kom jeg til at kigge ud af vinduet og hvad så jeg  -   sol og stort set ingen vind. Jeg forlod fjernsynet og gik ud for at tage nogle billeder. 
De kommer her.











S




--------------------------------------------------------------------------------


Dagens billeder.

Solen var ved at bryde frem, da jeg var ude med kameraet på min morgentur i haven .
Selv om haven er groet efter, nyder jeg dog blomsterne, også ukrudtsplanternes blomster.










Dronning busken er bare så smuk lige nu.
Den står flere steder i haven.


Nærbillede.


Valmue.


Geranium(storkenæb.
Ligner næsten fløjl.


Som de fleste nok ved, så sælger jeg jo havefigur.

Slutter i dag af med et kig ind i forretningen.
Jeg har sat priserne ned på de meget store dame figur og springvand. Jeg håber på at komme af med nogle af dem, før jeg engang skal flytte. 
De er så tunge, så jeg skal ha´ hjælp til at flytte dem.











Ha´ en god og hyggelig aften.






2 kommentarer:

  1. Hvad koster de store dame-figurer?

    SvarSlet
  2. Hej Pia.
    Tak for din hilsen. Jeg har lige solgt et par af damefigurerne på billedet. De kostede kr. 1700,- stk. sat ned fra kr. 3200,- Priserne er lidt forskellige men damen yders til højre på billedet nr. 2 har jeg sat ned til kr. 1350,-
    På mandag aften kommer der et hold forbi for at kigge.. Det bedste er, hvis du er interesseret, at komme forbi og kigge efter aftale.
    Jeg kan ikke skrive priserne her på siden. Det kan let give misforståelser...
    De skal også ses.
    Ha´ en god aften.
    M.v.h. Aase.
    mail adr. aasemarie@bbsyd.dk

    SvarSlet