torsdag den 11. juni 2015

Lidt har også ret...

Morgen.

Jeg nyder græsset er blevet slået.


Det meste af dagen har jeg været ved tlf. Rigtig træls, men sådan kan det jo gå, når der er noget jeg bare SKAL ha´ tjek på...  
Jeg er ved at være godt træt af alle de mange ting der bare driller. Håber snart det stopper.

Jeg kom dog ud og kunne nyde det fine vejr. Jeg fik ordnet lidt rundt ved 4 træer. Kantet og luget. Nu bliver det meget lettere at slå græsset rundt om træerne. Ikke nok med det. Det ser da også mere indbydende ud end høj græs ind mod træerne.









Dagens blomsterbillede skal i da ikke snydes for.

Purløg.



Så gik der endnu en dag.


2 kommentarer:

  1. Hej Aase, ja det er træls at skulle være inde når, når vejret er fint. Du har da fået gjort pænt rundt om de 4 træer. Er det en Alle, du har op til gården ?
    Jeg nyder også når græsset er nyslået :o)
    Solskindshilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen.
      Nej det er ikke en alle. Bare nogle frugttræer langs med privatvejen tæt på stalden. Vi har omkr. 200 m ned til landeven. Der er skov på begge sider. På den modsatte side af frugttræerne er skov næsten op til stalden. Hvor frugttræerne slutter skoven lige før vi når frugttræerne.
      Ha´ en god aften.

      Slet