tirsdag den 2. juni 2015

Regn og blæst hele dagen..













Mammutblad/ gunnera kræver meget vand,
men SÅ meget behøver den altså ikke nu.





Jeg holder af akelejer og har
dem mange steder i haven. Her
varer det ikke længe før de er i blomst.


Jeg har holdt mig indendøre i dag. Kun lige været ude til morgen for at tage nogle få billeder til dagens indlæg.
Dagens blomsterbillede er derfor taget indendøre.
Planten plejer at få en plads ude på terrassen 
i baghaven op mod huset, men det får vente lidt med
det vejr vi har nu, men det SKULLE blive bedre i morgen....




Krydser fingre for at vejret BLIVER bedre i morgen.

God aften til alle...






9 kommentarer:

  1. Uha, det har været slemt idag.Det kan kun blive bedre imorgen? Kommer du mon til plantemarked på fredag?

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din hilsen. Nej jeg skal stå på markedet i Brørup.
      ( Jeg kan jo heller ikke selv køre ).
      Håber du får en god dag på fredag.

      Slet
  2. I dag er det da mindst tørvejr :), og jeg fik da alle mine regnvands tønder fyldt op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din hilsen. Rart at få regnvandstønderne fyldt op, så man kan da sige at intet er så skidt, så det ikke er godt for noget.
      Venter godt nok på sol og varme.

      Slet
  3. Hej Åse Marie.
    Ja, sikke det blæser og blæser og regner og blæser. Vi må have en fantastik sommer lige om hjørnet for foråret blev vist aflyst.
    Hilsen Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften. Tak for din hilsen. Ja nu har vi snart fået blæst og regn nok.
      Jeg håber på sol og varme.
      Hilsen Aase.

      Slet