tirsdag den 9. juni 2015

En dejlig solskinsdag...

Her var tåget til morgen, men da tågen lettede kom solen. Her har solen skinnet hele dagen.
Over middag kom jeg i gang med havetraktoren. Jeg fik da slået en hel del, men hold da op hvor er græsset blevet høj. Jeg er slet, slet ikke i tvivl om, hvor langt jeg er nået.
Holder vejret i morgen igen, så håber jeg på, at jeg kan få slået noget mere. 

Morgen kl. 7 06.

Tåget er endnu ikke lettet.







Kastanjetræet er smuk lige nu
med alle sine "lys".


Mammutblad/ gunnera 
vokser sig større og større.

Der er også gang i due ungerne.
De gik ude midt på taget, men før
jeg fik fat i kameraet var de krøbet
ind under udhænget igen.


Kl. 1845

Endnu mange varmegrader.
Mon sommeren nu er kommet
for at blive....

Kl. 20.10

Nord - syd - øst - vest.













Så forskelligt ser himlen ud på den selv samme tid.

Slutter af med et billede fra baghaven ud mod skoven.

Rododendron.
























4 kommentarer:

  1. Mon ikke vejret holder en dag mere, så du kan få slået det lange græs. Træls det er blevet så langt. Flotte himmelbilleder.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Tak for din hilse. Jo vejret holdt, og jeg fik græsset slået. Det tog godt nok hele dagen. Nogen steder måtte jeg over det både 2 og 3 gange.
      Håber du har nydt det fine vejr.

      Slet
  2. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker mange gange for din hilsen. Tak fordi du fandt frem til mig.
      Ha´ en god aften.
      M.v.h. Aase.

      Slet