fredag den 26. juni 2015

Endelig kom nogle af have møblerne ud.

Et par morgenbilleder før turen gik til marked i Brørup.







Endelig fik jeg taget mig sammen til at få nogen af have møblerne sat udenfor. Jeg har haft så megen bøvl med alverdens ting, og det har bare fyldt så meget, så energien har været på nul. Lige nu er der da lidt stilstand, så energien er ved at vende tilbage.
Håber bestemt jeg slipper for flere problemer LIGE NU. Jeg har haft rigelig .....
Min ration må være brugt for i år...   griner.

Aftensmaden blev nydt uden for i aften.



Menu jordbær købt i ABC
i eftermiddag.
Godt nok ikke med fløde på,
som vi ellers plejer, men jeg
kan jo ikke selv bruge så megen
fløde. Det bliver bare sur. Så jeg
nøjes med mælk på. Fin nok... 



Jeg fik øje på due ungerne
da jeg spiste. De er nu blevet
så store, at de har forladt 
karportens tag.



Erhardt plejer altid at købe ampler, der blev
sat op på stuehuset ud mod gårdspladsen.
Jeg har derfor i dag købt nogen. 
Her er en af dem.


Det er alt for i dag.
Ha´ en god aften.






2 kommentarer:

  1. Så må vi håbe, at vejret bliver sådan, at du får brugt havemøblerne - suk.

    SvarSlet
  2. Hej Marie.
    Det håber jeg . Der er da lovet sommer i næste uge.
    Kan du ha´ en dejlig lørdag aften.
    Aase.

    SvarSlet