mandag den 15. juni 2015

Kold og blæsende...
en slappe af dag.

Morgenbilleder.













Se engang hvor smuk himlen er
Selv på en kold og blæsende dag.



I dag har jeg ikke lavet det mindste. Jeg har været på sygehuset til de sædvanlige blodprøver sammen med Doris, og det endda på hendes fødselsdag.
Vi har besøgt et par genbrugsbutikker, hvor jag faldt for en hæklet lysedug.
Besøgt en antik forretning. Hvor indehaveren gav kaffe.( Hun kender Doris). Hun kunne fortælle mange ting om nogle af de gamle ting, der stod i hendes forretning. Rigtig spændende.

Forbi huset i Ansager. Fik opsat et NEJ TAK skilt til reklamer og gratis aviser. 

Jeg har jo rørskade i huset. Der er godt nok blevet gravet op. Både i køkkenet, badeværelset og i en gang. Mon der skal graves endnu mere op..... ???

Hvor uheldig kan man være.

Lige nu har jeg bøvl med Ministeriet/Naturstyrelsen..
Håber jeg finder en acceptabel løsning. 

Gad godt vide hvad det næste problem bliver...


Vi var selvfølgelig også en tur forbi kirkegården. Jeg glæder mig til at få flyttet, så jeg bare kan gå om på kirkegården, når det passer mig. Må indtil da væbne mig med tålmodighed.

Billeder fra kirkegården.













Derefter kørte vi hjem til Doris i Agerbæk, hvor hun gav frokost og hvor vi hyggesnakkede i nogen tid. Bagefter kørte hun mig hjem.



I
I aften har jeg haft gæster. Rigtig hyggeligt.


Et par billeder fra haven kommer her.

Søen i forhaven.


???


Iris og en enkelt guldfisk.

Dagens blomsterbillede.

Rødtjørn.


Nærbillede.



God aften til alle jer derude.









3 kommentarer:

  1. Erhardt's gravsted er blevet rigtig fin :) :) og tillykke med Doris :)

    SvarSlet
  2. God aften Tim.
    Takker.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet
  3. Du har fået et smukt og personligt gravsted at besøge. Jeg kan godt lide at du har lidt forskelligt, der blomstrer. Har du selv planlagt og tilplantet det?

    SvarSlet