mandag den 22. juni 2015

" Strålende"  regnvejr...

Så faretruende ud fra morgenstunden.
De mørke skyer drev dog væk. 







Tre duer på taget. Gad vide hvor
den fjerde gemmer sig. Ruger måske
et eller andet sted.



Det gik ikke hel som jeg havde håbet på. Jeg har ikke været ret meget hjemme fredag, lørdag og søndag, så der var bare noget jeg SKULLE ha´ ordnet før jeg fik gæster til eftermiddagskaffe. 
Jeg havde godt nok hørt, at der var lovet regn. Havde håbet på det ville vente til aften.
Da det der skulle ordnes var klaret ville jeg tage havetraktoren for at slå græsset, som jeg ikke nåede den anden dag, men det begyndte at regne, da jeg var på vej ud. 
Rigtig træls. Håber på tørvejr en af de næste dage..











Kl. 17 skinnede solen, men da var græsset for vådt.







Til sidst et blomsterbillede fra haven.

Storkenæb/geranium.


Alt for i dag.





5 kommentarer:

  1. Ja det er ikke nemt at få slået græs i disse "sommer" tider.
    Håber det lykkes i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Ja i dag har vi fint vejr, men græsset var først rigtig tør omkring kaffe tid. Jeg begyndte dog at slå græsset godt middag med det resultat, at plæneklipperen stoppede hele tiden.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Håper du får bedre vær idag, her regnet det voldsomt i går, så vi fikk en jobb med å få tørket opp 3 cm i hele uthuset. Det har kun skjedd en gang tidligere i løpet av 17 år.
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din venlige hilsen.
      Her har vi haft fint vejr i dag, så jeg er i gang med at slå græs. Vi har rigtig meget græs.
      Håber også i har fint vejr. Træls med så megen regn.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  3. God aften.
    Takker for din hilsen.
    Jeg har været forbi din fine blog. Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet