tirsdag den 23. juni 2015

Sankt hans aften..



Formiddag.

Doris kom med rundstykker/snegle, så vi hyggede os over en kop kaffe. Vi var kun lige blevet færdig med kaffen, så kørte der en bil ind i gårdspladsen. Det var 2 damer og et par børn. De ville  gerne  se vore havefigur i forretningen. 
Og pist var formiddagen væk.

Godt middag gik jeg i gang med at slå græsset, men det var nu først rigtig tør omkring kaffetid, så plæneklipperen stoppede hele tiden. 
Jeg blev ikke færdig, men nåede dog en del.
Hele dagen har vi bare haft fint vejr. Bare det fortsætter...

I aften vil jeg hygge mig foran fjernsynet.
Kl. 20,30 kommer der Fællessang på Charlie.
Bagefter dansk film. Den rige enke. Den har jeg set, men kan hvis godt tåle at se den en gang mere.



Ønsker alle en rigtig god Sankt Hans aften.

4 kommentarer:

  1. Ja det har været en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hej. Ja, det var en god solskinsdag i går. Det lyder til, at du har hygget dig. :)

    SvarSlet
  3. God aften.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet