onsdag den 24. juni 2015

Lidt fra i går og i dag...
  
D. 23. juni.

Morgenbilleder 
Hvor solen bare skinnede og fuglene sang.



En flyvemaskine fløj over ejendommen, da jeg var ude for at tage billeder.




Et par blomster billeder.

Klematis.


Margueritbusk.

----------------------------------------------------
 D. 24. juni.

Jeg har slået græs stort set hele dagen, og er nu igennem det hele. Det tog lang tid for knivene trænger til at blive skiftet ud.

Dagen i dag har bestemt ikke vist sig fra sin bedste side. Det var hunde koldt at sidde på havetraktoren. Det har blæst ret så meget og gråvejr hele dagen. Det har dog holdt tørvejr. Håber på bedre vejr i morgen..

Lidt fra haven.

Klematis.


Iris.


Nærbillede.


Græs.   ???
Det breder sig meget, men jeg synes det er så smukt.


Hvid broget skvalderkål.
Smuk, breder sig ved rodskud. Jeg har det flere steder,
men jeg anbefaler at  ha` det i krukker, så man kan styre
det.


I dag slutter jeg af med et billede( Jeg har fået lov ) der ikke har noget med haven at gøre.
Kaj og Randis` s ældste barn Kikki fik huen på i går og fik et tolvtal. Jeg er så glad på hendes vegne.

Kikki...


Mit indlæg i dag.

Håber i hygger jer inden for i en varm stue.













3 kommentarer:

  1. Hvor flot - tillykke med Kikki, det var godt klaret.
    Godt du har fået slået græsset nu, selvom det var en kold "fornøjelse". I dag har vejret været bedre her hos os.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker.
      Ja i dag har vejret da været fint. Utroligt som det kan skifte fra den ene dag til den næste.
      Håber på fint vejr i morgen, fredag.

      Slet
  2. Tak til alle i der kiggede forbi.
    Velkommen til ny medlemmer.

    SvarSlet