fredag den 5. juni 2015

Heldige jeg...

I dag ringede væggeuret 20 minutter i seks. (Jeg var nu vågen. )  Jeg skulle jo til marked i Brørup og i dag på fars dag var jeg klar over, at der ville komme mange både kræmmer og besøgende nu da vejret var så fin. Jeg tog heller ikke fejl. Der var virkelig mange. Vi kunne heller ikke forlange bedre vejr. Rigtig sommervejr.
Her et par billeder taget kl. 10 minutter over seks. Se hvor smuk himlen er.  - 
Kl. 7 skinnede solen og har gjort det hele dagen. Her til aften er den væk. Det er meget trykkende, mon vi får regn måske en tordenbyge. Det vil tiden vise.
( Vi mangler godt nok ikke vand lige nu).

Er himlen ikke smuk .. ....







Hvor er jeg bare heldig. Vivi og Hans Jørgen har været til 
plantemarked i Geografisk have i Kolding. På hjemvejen kom de her forbi med nogle planter til mig, som de havde fået til mig af Jette Friis og Lisbeth Klastrup. Det er vel nok sødt af dem at tænke på mig.  Tusind tak skal i ha´.  Jeg er rigtig glad for planterne. 
De er i første omgang blevet plantet i urtepotter. 
Jeg skal gerne ha´ dem med til mit nye sted. 



Til slut dagens blomsterbillede.






8 kommentarer:

  1. Godt du har plantet dem i potter, det var også meningen, at dem fra mig var til din nye have :)
    Jo det er en smuk himmel, du har fået billede af.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      I dag har vi også igen haft et fint vejr her. Solen har skinnet, men det har dog blæst en del.
      Mon ikke sommeren nu er her...

      Slet
  2. Regn og sol om hverandre. Sommeren vil ikke helt feste taket, i alle fall ikke her i Norge. Tenkte å høre om du har tips om et sted å leie for sommeren for fire personer, et rolig sted hvor man kan ordne sin husholdning selv. Har så lyst til å besøke Danmark i sommer. Og nyte kanskje noen fine hager og noen rolige dager.

    Ha en fin weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen.
      Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg har aldrig selv været på ferie, så jeg kan ikke henvise til nogen steder, men der findes hel sikkert mange steder her i Danmark hvor man kan leje sig ind.
      Håber du finder et godt sted..
      Hilsen Aase.

      Slet
    2. Takk for hyggelig svar. Ja, mange steder å velge mellom - men man vet jo ikke på forhånd hvor gode plassene er.

      Slet
    3. God aften.
      Ønsker dig god ferie til den tid..

      Slet
  3. Dejligt du kan bruge planterne. "mølleren og hans kone" som den hedder er perfekt bunddække i en krukke. :)

    SvarSlet
  4. God aften.
    Tak for navn på planten. Den kendte jeg ikke.
    Håber jeg kan holde liv i dem.
    Håber du har haft en god dag.
    M.v. h. Aase.

    SvarSlet