lørdag den 20. juni 2015

Nogen der kender den...

Jeg har i dag købt en ny ting til brug i haven, nemlig en ting til at gøre ren i mellem fliserne med. Nogen der kender den og har erfaring med den???




Morgenbilleder.
Et kig ud på skoven set fra fyrerummet.










Asken er fjernet og der er fyret.


En enlig due på taget af laden.
Mon den nyder udsigten...


Til en forandring var himlen
ikke grå og kedelig til morgen.
Solen har skinnet stort set hele dagen.


Et kig ud mod indhegningen
hvor lamaerne har gået. Den
er nu tom.... Lidt underlig,
men man kan vænne sig til meget.


Der er bare gang i Gunnera/mammutblad.


Her de smukke frøstande.


Se lige hvor stort et blad er blevet.



Alt for i dag.
Håber vi ses i morgen igen.

God lørdag aften.












5 kommentarer:

  1. Jeg kender ikke din fliserenser, men den ser god ud.
    Godt du også har haft fint vejr i dag. Ja din Gunnera er godt nok stor, vores er også groet godt.

    SvarSlet
  2. Jeg kender heller ikke din fliserenser, men det bliver da spændenden at høre om din erfaring med den.
    Her havde vi gråvejr indtil middag i går, det var dejligt da solen den kom :o)
    Gad vide om den også gør det i dag.
    Rigtig god Søndag
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Kender ikke lige den model - men har en der ligner. Bare med sådan en "kratte-krog" i enden. Og det er faktisk krogen jeg bruger og slet ikke børsterne

    SvarSlet
  4. Hej. Jeg kender heller ikke din fliserenser, men hvis børsterne er meget hårde, så er den sikkert god:).

    SvarSlet
  5. God aften Lisbeth, Linda, Henrik & Birgitte.
    Takker for jeres hilsen. Det vil vise sig om min nyanskaffelse dur.
    Ha´ en god aften på sommerens længste dag.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet