mandag den 8. juni 2015

Jes..
Så blev havetraktoren køreklar igen.

Der var godt nok mørke skyer på himlen til morgen. Her kom også nogle få regnbyger i dagens løb.







Omkring middagstid kom Kaj her hjem. Han fik sat en ny rem på havetraktoren, fik ordnet en kabel der heller ikke var god. Havde benzin med, så nu kunne jeg så komme i gang med at klippe græs. Det troede jeg da, men jeg nåede ikke ret meget så fik vi et par byger, så jeg måtte stoppe. 
I morgen skulle vi hvis få fint vejr, så jeg håber på, at jeg kan få klippet en del. Jeg får godt nok besøg af revisoren. - Skal gøres op til skat,-  men det tager forhåbentlig ikke hele formiddagen. Han kommer allerede kl. 8,30.

Fik kun slået dette før regnen kom.


Kaj nåede væsentlig mere end mig,  Han tog traktoren (der har hus på så han sad i tørvejr ) og brak slåmaskinen og fik slået stykket ud foran forretningen og rundt om søen for enden af stykket. 
Slået græsset nede bag ved indhegningen hvor lamaerne har gået og tog også et par af skovstierne.
Nu ser det da pæn ud igen.

Tak for hjælpen kaj.

Stykket foran forretningen.
Søen ligger længere væk end
man kan se.


Fra haven i dag.

Hjortetaktræ

Alium.

Spejlæg.


Det var så alt for idag.




10 kommentarer:

  1. Mon ikke græsset er tørt, når du er færdig med revisoren.
    Håber det lykkes dig i morgen, for ja de lover fint vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker for din hilsen.
      Ja jeg fik da slået noget af græsset. Håber på fint vejr i morgen igen, så jeg kan nå noget mere.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Godt at traktoren virker igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Ja fin. Jeg fik da bugt med noget af græsset. Holder vejret i morgen, så håber jeg på at komme igen lidt mere.
      Græsset er godt nok blevet høj. Jeg er slet ikke i tvivl om hvor langt jeg er kommet HA HA.
      Hilsen Aase.
      Hilsen Aase.

      Slet
  3. Sehr schöne Aufnahmen :)

    Liebe Grüße Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Eva.
      Takker for din hilsen.
      Ha´ en dejlig aften.
      M.v.h. Aase.

      Slet
  4. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlet
  5. her comment is here e7x37y3f07 Ysl replica replica chanel bags ebay Resources g1d97h8r98 replica louis vuitton bags replica bags aaa quality l8n20u1z00 Visit This Link z6x80o0w30 louis vuitton replica handbags replica goyard bags n9c31s0m63

    SvarSlet