lørdag den 13. juni 2015

Grå og våd morgen.

Jeg nåede kun at tage nogle få morgenbilleder. Tørvejr medens jeg fik taget billederne, men så begyndte det at regne.
Jeg har nydt dagen på Tørring Antik og Kræmmermarked sammen med alle de mange kræmmer der troligt tropper op weekend efter weekend.

Morgenbilleder.







Iris i søen i forhaven.


Stedmoderblomster.


Jeg skal da lve for, at vi fik regn til aften. Det begyndte at regne så snart vi lige var kommet ud i bilen, da vi havde lukket ned på markedet. Det blev ved hele vejen hjem, ja og det regner stadig her i aften.

Jeg slutter af med dagens blomsterbillede
der i dag er akelejer.
Dem får jeg aldrig for mange af.




Ønsker alle en god lørdag aften.





2 kommentarer:

  1. Det ser meget smukt ud med alle din akelejer og din header er også bare flot! God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Takker for din venlige kommentar.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet