lørdag den 22. september 2012

God dag.....

En rigtig flot formiddag. Solen skinnede, men hvor var det vådt i haven fra morgenstunden.
Jeg kom dog ikke i haven. Der skulle støvsuges og vaskes gulv i den gamle biks, og i privaten.
 Godt middag fik vi igen en regnbyge. Der var nu heldigvis ikke ret meget vand i den men nok når nu alt var vådt.






















Se hvor våd bladene er. ( alt er vådt).













Lige før middag er Erhardt her på vej hjem med det sidste læs halm.






Rigtig god og hyggelig eftermiddag.

I eftermiddag kom Doris og Frank på besøg.
Tlf. ringede da vi hyggede med en kop kaffe. Det var 2 af Erhardt søstre fra Ringkøbing med påhæng.  De ville komme på besøg, hvis vi var hjemme. Det er flere år siden, at de sidst har været her. De kom i en meget stor autocamper.
De havde taget kage med til kaffen, så det var jo nem.
 Rigtig hyggeligt at se og tale med dem.
Jeg glemte desværre at tage et billede af autocamperen, men flot var den og meget stor.
Da de var kørt gik jeg en tur i haven for at se om jeg kunne finde lidt blomster billeder. Nogen af dem kommer her.

Matrem.


Kæmpe verbena.


Også her.


Lavatera.


Tagetes. Tigereye.


Prydjordbær.


Springbalsaminer står endnu fin.


Også her.




Kl. var nu blevet 19,10 og himlen var bare så smuk.













Månen var allerede oppe.










10 kommentarer:

  1. Lindas fotos!Que o Outono seja lindo por aí! beijos,chica

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder - sikke en frodig have I har stadigvæk. Hos os er der kun hortensia i blomst nu.
    Ha' en rigtig god søndag!

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige billeder, hvilken frodighed :)
    Hyggelig hyggelig have du har:)
    God søndag :)

    SvarSlet
  4. Rigtig god søndag, ja haven er våd, vi havde sol og et par kraftige byger, ikke havenergi til mig

    SvarSlet
  5. Så mange fine græsser du også har... springbalsaminer er sjove, men jeg nyder dem på afstand, de breder sig meget! Men du har jo en stor have, og der passer de godt ind, synes jeg. De er jo kønne at se på!

    SvarSlet
  6. Det er deilig med slike flotte klare høstdager. Det har vi behov for etter en regnfull sommer!
    Kjempe fine bilder fra hagen! Ønsker deg en fin søndag og nyt hagen din! Klem

    SvarSlet
  7. Hej Sikke dog en god dag I alligevel fik. Det er sjovt at se dine billeder i løbet af hele dagen. Ja alting er vådt, det er det også her. Jeg vil gerne slå græs, men må vente og se om det bliver mere tørt.

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig meget varmt.
    Jeg beundrer de smukt blomstrende blomster.
    Haver er sådan en smuk farve.
    For mig går langsomt efteråret.
    Flotte billeder.

    SvarSlet
  9. Fin himmel og fine blomster. Godt I ikke fik så meget regn i går, idag har det været dejligt vejr her, det håber jeg også, det har hos jer.

    SvarSlet
  10. Tusind tak til alle for jeres søde kommentarer.
    Håber i har nydt det fine vejr.

    SvarSlet