søndag den 16. september 2012

Foræring... glansbilleder.

Det var så den weekend. Vi har haft en rigtig god og hyggelig weekend på markedet i Tørring.
Har talt med rigtig mange søde mennesker.

Før vi tog afsted fik jeg lige taget disse billeder.
























Det er hvad i får fra haven i dag.
Vi kom sent hjem, så det blev for mørk til at tage billeder fra haven.
_________________

I sidste uge fik vi som tidligere nævnt en sending figurer hjem fra Polen. Her får i et billede af 3 af figurerne.






____________________________________________________________

Foræring.
Glansbilleder.

Nu til noget helt andet. Blomsterbilleder fra haven får i ikke i dag, men helt snydes for at kigge på blomster skal i ikke.
Jeg har bare været rigtig heldig i dag. En sød dame var så venlig at forære mig glansbilleder til min samling.
Jeg har  INGEN af glansbillederne, så jeg er bare så glad.
Når der ikke er mere at lave i haven i år, så kan jeg bruge vinteren til at få alle de mange glansbilleder sat ind i min samling.
Jeg har bare tilfældigt tage billeder af nogle af glansbillederne. Der er mange, mange flere.
Hvis ikke i har lyst til at kigge med, så er det nu i skal lukke ned.

Glansbilleder med blomster.


Lyset faldt desværre forkert.
Derfor er de utydelige.










Er de ikke smukke.....

Tak til jer der kiggede med til sidste billede.


Ha` en god søndag aften.






14 kommentarer:

  1. åhhh glansbilleder. Det bringer dejlige minder frem. Der var du vist heldig, det ligner jo nogle af de helt sjældne og ret gamle af slagsen :)

    SvarSlet
  2. Lindo tudo, flores e scraps. Boa noite e linda semana! abraços,chica

    SvarSlet
  3. Dejligt at få foræret glansbilleder, når du nu er samler.
    De ser fine ud og bringer minder frem.

    SvarSlet
  4. ❤glansbilleder kalder på barndommen , der var ikke noget bedre end at bytte sig frem til de helt
    Rigtige, stadig kan jeg fascineres af de fine gamle glansbilleder , kan godt forstå du er glad ❤

    SvarSlet
  5. Så fine glansbilder. Den glansbildeengelen med blå kjortel hadde jeg når jeg var liten pike for mange, mange år siden. Dessverre har jeg de ikke lenger.
    Ønsker deg ei finfin uke.

    SvarSlet
  6. dejlige billeder fra din have ;) - og flotte glansbilleder ;)

    SvarSlet
  7. Sikke dejlige billeder du viser fra haven, og så er det virkelig spændende at se dine smukke glansbilleder! Jeg samlede, da jeg var en stor pige, og det ærgrer mig, at jeg ikke har mine mere. Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  8. Hej Åse Dejlige billeder fra din have.Og glansbilleder samlede jeg da på som barn.Har lige været i Århus på weekend,hvor jeg mødte nogle af de dejlige bloggere.
    Fik også købt lidt nyt til mine bede ,som vi er ved at anlægge.Du kan se indkøbene i mit nye indlæg.God dag Jette

    SvarSlet
  9. Fantastic photographs, views of the garden and the atmosphere of the garden always enrapture me. I am greeting

    SvarSlet
  10. Jeg byder Dem hjertelig velkommen!
    Jeg glæder mig over din smukke alle indlæg.
    Alle fotografier er smukke.
    Mange tak, at du husker mig, og du skrive kommentarer.
    Det er så rart.
    Tak.
    Regards

    SvarSlet
  11. Hej. Jeres have ser jo helt strømlinet ud. Den er bare så flot. Det var sjovt at se glansbillederne. Jeg kan godt forstå, at du er glad for dem.

    SvarSlet
  12. Er så glad eg får lov å gå runt i hagen din gjonom dine bilder.

    Likte disse figurene fra Polen. Så flotte.

    Samlade på glansbilder/bokmärken når eg var liten. Men allt blev borte når det brente i huset vårt.

    Ha nå en fin kveld.
    Hilsen Synnöve.

    SvarSlet
  13. Tusind tak for jeres søde kommentarer.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet