tirsdag den 17. september 2013

Regnvejrs billeder.

Regnvejrsdag igen.
Hold da op hvor har det regnet. Regnen har bare stået ned i stænger. Ikke langt mellem bygerne. Heldig at det ikke var flot solskinsvejr. Jeg skulle nemlig til Grindsted for at få ordnet rigtig mange ting. Bl. a. ha` en tand trukket ud. Have taget blodprøver og tjekket blodtrykket.
 Jeg manglede langebukser og en vinterjakke, som jeg skal bruge til by gang. Den gamle kunne bare ikke mere. Jeg fik da købt 2 par bukser og en jakke. for i alt kr. 14oo,- 
Det første sted vi kiggede skulle jeg gi` 700,- kr. for bare et par bukser, og så sad de ikke engang pæn. En jakke kostede der kr. 12oo,- og 18oo,-  og de var ikke engang så lækker, som den jeg fik købt, så godt vi gik det andet sted. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kigger ind der.

Regnvejrs billeder.










Ved indgangen til hønsehuset.


Måske husker i, at jeg var spændt på om husløgene i trillebøren ville overleve. Jeg havde fuldstændig glemt dem. De stod gemt god væk i et hjørne.
De klarede den....




Se hvor vådt det hele er.


Her regndråber på tråden til indhegningen til lamaerne.


Få blomster billeder.

Morgenfrue.


Også her.


Vild stedmoder blomst.


Jeg kan bare ikke få for mange blomster løg. Jeg faldt for disse 2 pakker Botanisk tulipan. i rød/gul i dag i Grindsted. Jeg har aldrig tidligere set nogen i den farve.
 Jeg HAR nogen i hvid/gul.



I dag slutter jeg af med noget der slet ikke har med have at gøre. Jeg har hvis nævnt, at jeg købte garn og strikkepinde i Tørring i søndags. Her kan i se farven på garnet og strikkepindene. Jeg vil stikke et halstørklæde, i medens jeg sidder og venter på, at nogen vil kigge forbi vore ting i Tørring. 

Strikkepinde/garn.

Ønsker alle en god aften.

















4 kommentarer:

  1. Hej Aase
    Ja her vælter regnen også ned i tætte byger, det har så gjort i flere dage så nu kan vi godt bruge lidt tørvejr igen.
    Godt du fik kigget flere steder inden du købte tøjet, dejligt du både sparede penge og fik bedre tøj. Det bliver spændende at se dit halstørklæde, men du skal jo helst ikke ha alt for megen tid til strikkeri på markedet ;o)

    SvarSlet
  2. sikken dejlig shoppingdag du har haft...jaae man skal ikke købe det første man ser, sådan motto handler jeg selv efter, godt du fik noget godt..må indrømme at det har regnet også her i nord.Håber du har haft en god markedsdag...fortsat god aften.
    mvh. grethe fra plateauet-haveliv

    SvarSlet
  3. Man kan da sige at I har holdt vaskedag i dit Paradis. Det er nogle flotte tulipan løg du har købt, det bliver spændende, at se når de kommer op hvor smukke de i virkeligheden er.
    Knus Leila

    SvarSlet
  4. Heldigvis har det været fint vejr i dag, forhåbentlig også hos dig. Flot garn du har købt, så må vi se, hvor langt du når med strikkeriet, mens du venter på kunder.

    SvarSlet