onsdag den 11. september 2013

Ligner da noget igen...

Jeg vil begynde med billeder taget efter at jeg har fodret og vandet hønsene og duerne i hønsehuset.

Der var grå og overskyet.


Vi har fået regn i nat.


Her smider vi haveaffald.
Se hvor mange balsaminer der er kommet.
Jeg kører jo flere trillebøre balsaminer væk hvert år.


Lamaer venter på foder.


Duer på taget af hønsehuset.


Georginer foran hønsehuset.


Også her.


Daglilje for enden af hønsehuset.


Liljekonval busk er endnu fin.


Hvid floks har stadig mange blomster.


Solhat.
Echinacea purpurea " Alba"
Utroligt at den har overlevet
i al ukrudtet den er omgivet af.
Den står i et af mine staudebede
der er hel tilgroet.


Agapanthus.




Vi har fået regn i nat, så der var noget vådt der ude til morgen. Jeg bestemte mig for, at nu skulle terrassen i baghaven foran stuehuset bare ha` en tur.
Det tog godt nok hele dagen, men nu..

Ligner det da noget igen.

 Før billeder.

Før.


Efter.


Efter.


Før.


Efter.


Før.


Efter.


Efter.



Efter.


Jeg slutter af med et billede af en af mine pelargonier.



Hvad jeg nåede i haven i dag.
Vejret blev fint, selv om vi var lovet regn.

Ha´ en god aften.














4 kommentarer:

  1. Du har som altid været flittig, rart at kunne se, hvor langt man er nået.
    Du har da en del blomster endnu, dagliljer så mang stadig i blomst, det er flot.

    SvarSlet
  2. Ja når du går i gang sker der virkelig noget. Jeg siger som Lisbeth du har stadig mange dejlige blomster at se på. Når du nu kasserer så mange balsaminer, som du gør, giver du dem så ikke til hønsene? Eller det må man måske ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Nej springbalsaminerne kan hønsene nu ikke klare. Stænglerne er alt for grove.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet