torsdag den 19. september 2013

Dagens buket.

Endnu en dag hvor det var for vådt til at luge i haven. Ikke så skidt at det ikke var godt for noget. Jeg fik da badeværelset givet en ordentlig omgang i formiddags. 
Jeg håber på at det bliver havevejr igen fra på mandag. Er der ikke lovet op til 20 grader, hvis de ellers ikke laver om på det....

Morgen billeder.






















Græsset ved søen er rigtig flot lige nu.

Dagens buket.

I dag har jeg gjort noget jeg ellers meget, meget sjældent gør.
Jeg har plukket en buket røde georginer til at sætte på køkkenbordet. Vi venter jo en gæst over middag, og så må der da gerne være blomster på bordet.


Røde georginer der kom ind på køkkenbordet.

I eftermiddag har vi haft besøg af min kusine Lis Sørensen. Det var rigtig hyggeligt. Hun havde endog taget hjemmebagt kage med til kaffen. Den smagte bare godt. Det var da sødt af hende.
Selvfølgelig gik vi en runde i haven. Jeg kunne se, at høstanemonerne har blomster igen. Jeg nåede ikke at tage et billede. Det må jeg se om jeg kan råde bod på en af dagene.

Erhardt fik da slået græsset i haven i eftermiddag, bare dejlig, så er jeg fri for det.


Dagens indlæg. 


3 kommentarer:

  1. Så fine georginer! En hyggelig velkomst for gjesten :-)

    SvarSlet
  2. Fine billeder du har taget, alt er meget pænere med solskin på. Flot buket georginer, ja og græsserne er smukke nu.

    SvarSlet
  3. smuk indlæg trods alt.... :) - snart go' weekend

    SvarSlet