tirsdag den 10. september 2013

Morgen / aften billeder.

I dag har vi haft det fineste havevejr, man kunne tænke sig. Jeg fik luget 2/3. del af terrassen i baghaven foran stuehuset i formiddag. Da der blev lovet regn måtte jeg hellere slå græs, så jeg har brugt eftermiddagen på havetraktoren.
. Jeg mangler kun et lille stykke i marken langs med hvor jeg har mit udsalgs stykke ( Det er nu desværre hel groet efter). Om jeg nogensinde kommer igennem det er et godt spørgsmål. 

Billederne i dag er kun morgen / aften billeder.































Solhat har blomstret hele sommeren igennem,
og de er stadig smukke.


Duehoved er rigtig fin lige nu.


Mammutblad,

















Dagens indlæg.
Håber vi ses i morgen igen.





















4 kommentarer:

  1. Billedet med spejling er søen er vel nok smukt. Der er noget med vand i haven. Det kan jeg godt kan misunde dig. Det ser godt ud.
    Fik du nogensinde et navn, på de små blomster du viste forleden dag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente.
      Tak for din hilsen.
      Nej det fik jeg ikke. Vivi ved det måske, men hun kan i øjeblikket ikke lige komme i tanker om det.
      Vi har fået regn i nat, så her er noget vådt.
      Ha´ en god have dag.
      M.v.h. Aase Marie.

      Slet
  2. Smukke billeder af både blomster, have og solnedgang. Sikke nogen flotte engletrompeter I har.

    SvarSlet