lørdag den 28. september 2013

Gave fra Erhardt.

Morgenbilleder fra haven.
Jeg nyder at kigge på himlen hver morgen. Den ser ikke ens ud 2 dage i træk.
 Se bare blå himmel og de mange smukke skyer.










Lørdag og selvfølgelig skulle vi til Tørring. Her er vi klar til afgang.
Jeg har lige fået afslag på at få kørekortet fornyet.
 Har kun 30% syn tilbage med briller.
 Godt det ikke kom bag på mig.

Klar til afgang mod Tørring.


Da vi kom hjem fra fødselsdagen i går gik jeg ud for at tage alle mine pelargonier ind i udestuen og sætte en balje over løgene. Der var jo lovet nattefrost.

Der er kommet en balje over igen i aften.





Knoldbegonierne har ikke taget skade.


Solhat er endnu fine.


Nærbillede.


Græs står bare så flotte lige nu.





Agapantus.
Jeg har flere.


Vild stedmoderblomst.


I græsset er der spor efter hvor jeg har gået.


Kig ud på haven igennem terrassedøren i køkkenet.


Katten er igen på besøg i fuglenes foderhus.


Gave fra Erhardt.

I dag fik jeg nedenstående kræmmer broche i glas af Erhardt.
Han havde bestilt den hos en af kræmmerne.
Jeg er glad for den.
Den er da fin.
Mange har kun en der er lamineret.




Vi har haft gæster i aften. Vivi og Hans Jørgen har været her hjemme. Vor fjernsyn var gået i sort efter at jeg havde støvet den af. Jeg ved ikke hvad jeg er kommet til at trykke på. Den skulle programmeres igen, og det kunne vi ikke finde ud af. Det klarede Hans Jørgen, så nu kan vi da se fjernsyn igen.
Dejlig med en svigersøn der har forstand på de dele.

Det er nu længe over min sengetid .

God nat.
Sov godt.






















4 kommentarer:

  1. Knoldpelargonie og solhat har vel nok en flot størrelse. Nattefrost har der endnu ikke været her midt i nordsjælland. Dejligt lys der over haven på dine billeder og, ja sikke skyformationer vi får at se i denne tid. Fin broche fra Erhard.
    Kh Rose

    SvarSlet
  2. Hej. Tillykke med den fine gave. Du har ret, det er nogle meget flotte morgenbilleder med den blå himmel og de flotte skyer.

    SvarSlet
  3. Ja der er da rimfrost i græsset, vi har også haft lidt, men ikke i egen have. Flotte himmelbilleder og fin glasbroche fra Erhardt. Synd med kørekortet, men som du skriver godt du var forberedt, det ville være godt for dig, at kunne køre, men 30 % syn, så går det ikke.

    SvarSlet
  4. Takker for jeres søde kommentar.

    SvarSlet