søndag den 8. september 2013

??? Hvad er navnet på de røde etårig blomster.

I dag kun nogle billeder fra en hurtig runde igennem baghaven ud mod holdepladsen, efter at jeg havde fodret. Billederne er taget lige før vi kører mod Tørring.
 Endnu en dag på markedet.

Klar til at køre til Tørring Antik og Kræmmermarked.
Se lige engang hvor nysgerrige duerne er.
( Der siges at dyrene ligner dem de bor sammen med , men kan det nu passe... griner  ).


På de næste 2 billeder er solen lige ved at bryde igennem.







Hver dag fryder jeg mig over solsikkerne.




Kaprifolien er for anden gang ved at få blomster.







Ups her er der allerede ukrudt foran bænken,
 der skal fjernes. 


Montbretia og georginer.


Georginer og kanna i baggrunden.


Et kig ind mod de stolte kavaler.


Laksefarvet georgine.
Mon de røde solsikker bag georgine
når at komme med blomster.

???
Hvad er navnet på de røde et årrig blomster
på nedenstående billede.

Røde et årige blomster.
De formerer sig ved frø.


Slutter af med et kig op mod forhaven.



Det var dagens billeder.

God nat.
sov godt.
















4 kommentarer:

  1. Pas vi må have et nærbillede, derfor er det ikke sikkert jeg kender den, jeg har ikke ret mange sommerblomster. Så flot dine georginer blomstrer, det ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Se det vidste jeg ikke om duer! Ha ha....
    Jeg siger som Lisbeth, vi må have de blomster i nærbillede. Selv når jeg forstørrer billedet, kan jeg ikke se dem rigtigt.

    SvarSlet
  3. Jeg kan desværre heller ikke forstørre mig frem til et svar... ;)

    SvarSlet
  4. Takker for jeres venlige hilsen.
    Jeg har forsøgt at tage et nærbillede af planterne.
    Billedet er med på min blog i dag.

    SvarSlet