lørdag den 21. september 2013

Dagen før - dagen før.

Som altid lørdag og søndag kørte vi til Tørring Antik og Kræmmermarked i dag. 
Jeg måtte have taget billeder af himlen og ligeledes spejlbilleder før vi kørte. Himlen var bare så smuk med alle de mange skyer.






Det er lang tid siden katten har været på besøg i fuglenes foderhus, men det var den her til morgen.














Spejling.
 Er det ikke smuk....







En enkelt lille Campanula har blomster




Dagen før --- dagen før.

Dagen begyndte noget anderledes end den plejer på markedet. Jeg stoppede brat op, da jeg kom til "SVINGET", hvor vi har 2 stande. Jeg troede ikke mine egne øjne. På vores bord, hvor vi drikker vor kaffe, stod der en MEGET stor flot kurv. Den var til mig fra alle faste kræmmer.
Godt nok noget af en glædelig overraskelse. 
Kurven indeholdt så meget, så det kan jeg slet, slet ikke nævne. Jeg kan dog lige fortælle, at der var en smuk blomst med i kurven. 
Der stod en kuvert foran kurven med alle kræmmernes navne.

Kurven med alle de mange lækre ting.
Billedet er taget  i Tørring.


Kurven  på køkkenbordet her hjemme.


Jeg slutter af med et billede af den smukke blomst.

Azalea.


Håber i alle har en god aften.





15 kommentarer:

  1. Sikken da en dejlig kurv, var der en speciel årsag?
    Du har ret i, at det var skønne himmelbilleder og spejlingen er så fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med på mandag, fb sladrede :)

      Slet
    2. God aften Lisbeth.
      Takker.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  2. Sikke dejligt med den flotte kurv. Hvad var mon anledningen - hvis altså der var en anledning? Fine morgenbilleder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Achillea.
      Tak.
      Jeg har 70 år på bagen i morgen, mandag.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  3. Jeg gætter på, at du fylder 70 år på mandag :-) Stort tillykke med dagen, hvis jeg har ret, og tak for fine billeder fra din have, som jeg følger dagligt.
    Venlig hilsen Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak.
      Du gætter rigtig. Ja jeg har 70 år på bagen i morgen, mandag.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  4. Hej Aase Sikke en fin kurv, dejligt med en lille forsmag på hvad er sikkert venter på mandag ;O)

    SvarSlet
  5. Hej. Hvor var det en sød tanke, kræmmerne havde der. Det bliver vel nok spændende,når du skal kigge nærmere på den. Jeg er helt vild med dine spejlingsbilleder. Tænk at himlen kan være så flot nede i vandet.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Så prøver jeg igen ,et eller andet gik galt i første forsøg.
    Først tillykke med fødselsdagen mandag,det var en flot kurv du fik. Dine spejlings-billeder er smukke,fik mig til at tænke på ,at alt kan se fra to sider.
    Jeres kat er klog,den ved hvor der serveres frisk fugl.
    Knus Leila

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Leila.
      Takker.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  8. Smukke spejlbilleder du har i dag :o)
    I er godt nok aktive på markederne, men det er også rigtig hyggeligt. Og sikke nogle markedsvenner der giver sådan en flot kurv :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres søde kommentar.

    SvarSlet
  10. Et stort tillykke med fødselsdagen. Håber at I får en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet