onsdag den 25. september 2013

Flere blomster.

Jeg har brugt dagen i dag med rengøring inden døre. Det skal jo gøres engang imellem.
Jeg vil begynde med morgenbilleder.
 Ikke noget nyt.

Overskyet.
Har dog holdt tørvejr indtil kl. 18.





Mit græs ved søen i forhaven er rigtig smuk lige nu.


Nærbillede.


Et kig ind over en af mine staudebede der er groet efter.
Gad vide hvor meget jeg når at få styr på inden vinteren
sætter ind.


Duehoved står bare flot lige nu.


Min snerle har 2 blomster nu.


Søde vindruer fra eget drivhus.

---------------------------------------------------------------------------------

Flere blomster.
Hvor er jeg heldig........

I går sidst på eftermiddagen kom vore gode markeds venner forbi til en kop kaffe. De havde nedenstående blomst med.
Jeg ved det er en brændende kærlighed, men hvad den anden plante hedder, det ved jeg ikke...


Smuk sammenplantning.


I går aftes fik vi flere gæster. Børnenes kusine Linda og Hans kom på besøg.
Se lige her hvad DE havde med. 

Også en skøn sammenplantning.


Det er hvad det kunne blive til i dag.

Håber i må ha´ en god aften.















3 kommentarer:

  1. Ja men det var da dejligt med flere blomster. Det ligner en pletter i luften, der er med sammen med den brændende kærlighed. Den kan du plante ud i et bed, jeg har en som har groet i et bed i 6 år, så det kan du roligt gøre. Den ser død ud om foråret, men der skal nok komme liv i den igen.

    SvarSlet
  2. Hej Aase
    Dejligt med endnu flere blomster til en blomster pige, jeg skal da lige love for at du bliver fejret ;o).
    Det er ikke pletter i luften du har fået,selv om den ligner rigtigt meget. Det er en bregne - jeg kan ikke lige huske dens navn, men det er en stueplante og er ikke vinterhårdfør.
    Hvor er dine græsser smukke lige nu ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg er holder med Heidi, det er en bregne...og den tåler ikke udtørring! Jeg tog livet af min nemlig.
    Du bliver da begavet og forkælet og det er jo i grunden ikke så galt. Sagt på den jyske måde.

    SvarSlet