mandag den 23. september 2013

En rigtig hyggelig dag.

Efter at jeg havde fodret nåede jeg en tur rundt i haven før en af mine brødre, svigerinde og mor kom på besøg. Min svigerinde havde sagt til os på markedet i fredags, at de ville tage mor med ud til os. Det var sødt af dem. Mor holdt ud i et par timer, så det kunne ikke være bedre.

Morgenbilleder.

























Morgenfrue.


Morgenfrue.


Efterårs farverne er ved at vinde indpas.


Vi fik mange gæster trods det, at jeg ikke ville holde noget.
Min søster og svoger overraskede os. De kom også kort tid efter, at de første gæster var kommet. En af Erhardt brødre dukkede også op og så kom Doris forbi. Rigtig hyggeligt. Min søster, svoger og Doris blev og fik frokost sammen med os.
Efter arbejdstid kom Vivi og Hans Jørgen forbi og vor hjælper kom også til en kop kaffe. Vivi og Hans Jørgen blev og fik en gang asparges suppe.

En rigtig hyggelig dag.

Nu er det sengetid, så jeg vil vente med at vise de mange blomster/gaver til i morgen.


Håber vi ses.


















5 kommentarer:

  1. Spændende dag fødselsdag måske? Ja det bliver ikke altid, som man selv ønsker. Men det er jo det skønne, ved at have en familie, der vil én det godt.
    Din overskift fortæller, at det var godt at blive overrasket!

    SvarSlet
  2. Tillykke med den store dag :o)
    Jeg har også prøvet ikke at ville holde noget på en rund dag, men alligevel væltede det ind med gæster... og det blev så go en dag, det gør det uplanlagte tit :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig dag, godt din mor klarede et par timer. Så må vi se blomster og gaver i dag :)

    SvarSlet