onsdag den 9. juli 2014

Sol og omkr. 30 graders varme.

Hold da op hvor har det været varm i dag. Vi nåede op på omkr. 30 grader.
Jeg fik ikke lavet så meget i haven i dag. Det blev kun til det aflange rododendronbedet i baghaven.
I stedet gik jeg i gang med at fjerne ukrudt foran forretningen. Jeg blev dog ikke færdig, men nåede dog det meste, så jeg må se hvad morgendagen bringer.

Jeg begynder med solnedgangen taget meget sent i går aftes.



Morgenbilleder.






Dagens øvrige billeder.

Rododendronbedet efter at ukrudtet er fjernet.


Uglen der sidder gemt i mellem 2 rododendron.





Så mange varmegrader var der da jeg gik ud
for at fjerne ukrudt.


Midt på formiddagen buldrede det i det fjerne,
Og himlen blev mørk, men der kom ingen regn.


Blomster billeder.

Hjortetaktræ.


Lyserød lavendel.


Blå lavendel.


Lille lav rose.


Her det stykke foran forretningen som jeg nåede
at få ukrudtet fjernet på.


Nærbillede af den ene af de to løver
 der tager imodnår man kommer forbi.


Solens sidste stråler.
Månen er allerede oppe.


Også her.


Solnedgang.







Håber i alle har haft en god dag.





















3 kommentarer:

  1. Hej. Sikke en flot header du har fået på din blog. Det er et meget smuk billede. Ja, i denne varme får vi nok ikke lavet så meget som vi måske gerne ville. Her hos os bader vi i stedet for. Vandet er rigtig dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Tak for din søde kommentar.
      Her har vi desværre langt til vandet.
      Kan du ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet