onsdag den 16. juli 2014

En hare kom forbi.

Fint vejr hele dagen. I formiddag har jeg luget. I eftermiddag har jeg været i Grindsted for at få taget de sædvanlige blodprøver og derefter gik dagen med andre gøremål.

Begynder med et par billeder fra i går aftes.







Morgen billeder.




Solen er ved at være oppe.





Da vi sad og drak morgenkaffe, opdagede jeg lige en hare der kom forbi. Det lykkedes da at få et billede( ikke særlig god) af haren da den løb væk

Haren på vej væk.


Til slut et par blomster billeder af hosta, lilje og en stokrose.

Ha´ en god aften.







Stokrose.











6 kommentarer:

  1. Ja man kan da godt se haren, som var på besøg. Fin lilje og stokrose.

    SvarSlet
  2. Lekker stokkrose :) Harer er fine de, men jeg vil helst ikke ha de inn i hagen. Nyt hagedagene.

    SvarSlet
  3. Haj Åse!
    Hvor ser det bare godt ud med dit nye headerbillede:-) Bliver i et væk med at imponeres over at harerne er så store, må da snart have lært det;-) Hvor ser stokrosen flot ud op af muren.
    Ha en god dag
    Hilsen fra Anette

    SvarSlet
  4. Vi har også besøg af et par harer i år. De har ellers ikke været synlige i flere år. Hyggeligt hvis de kan holde sig ude af køkkenhaven.

    SvarSlet
  5. dejlig himmel, og sød hare :)
    skøn stokrose.. alle mine har forfærdeligt meget rust.
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  6. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet