fredag den 25. juli 2014

Dagens billeder.

Endnu en dag hvor jeg ikke kunne holde til at lave noget i haven p. g. a. varmen. Jeg håber snart på regn og mindre varmegrader. Hvis ikke  det snart kommer, ja så gror hele haven efter for mig.

Varm dag på Brørup marked, men mange besøgende.
Rart at komme hjem i skyggen.

Morgen.






Klar til afgang mod marked i Brørup.



Et par blomster billeder til sidst.

Agapantus har endnu kun knopper.


Hestemynte.


Hestemynte der har fundet vej igennem ukrudtet.


Håber i alle har haft en god dag.






5 kommentarer:

  1. Flot skærmlilje, dejlig kraftig ser den ud. Dine Hestemynter ser vidunderlig sunde ud, hvor høje bliver de egentlig? Jeg mangler blomster i mit historiske rosenbed på denne tid, tænkte de kunne være en mulighed.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tina.
      Takker for din kommentar.
      Jeg har ikke målt mine hestemynte men fandt dette på nettet.
      Planten kan blive op til en meter høj.
      Hvis du søger i Google på hestemynte, så kan du få en hel del at vide om den smukke plante.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Jeg har også svært ved at lave noget i haven i den varme, og mange af bedene er nærmest visne pga. den manglende regn!

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg er helt vild med den sidste hestemynte - den har en utrolig flot farve! Ja, jeg kan godt klare varmen, men vil også ønske, at der kommer noget regn, for det er knastørt udenfor!

    SvarSlet
  4. Susanne og Birgitte. Takker for jeres kommentar.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet