søndag den 6. juli 2014

Den første kalla i blomst.


Så er jeg på igen. Som i måske har bemærket, har jeg ikke haft indlæg fredag og lørdag. Jeg nåede lige at få klikket udgiv på mit indlæg i torsdags, hvorefter jeg blev syg og kom på sygehuset om natten. De fandt desværre ikke ud af hvad der var galt. Den 22 skal jeg møde hos en ørelæge i Esbjerg og bagefter om på sygehuset. Vagtlægen troede det var øre sten, men det var det så ikke. Håber ikke det kommer igen.

Dagens sindlæg bliver kun på 2 billeder.
et morgenbillede og et billede af den første kalla i blomst, så det lykkedes dog, selv om de kom sent i jorden.

I østen stiger solen op. Lige før den kommer
til syne bag skyerne.



Den første kalla i blomst.




Ønsker jer alle en god søndag aften.


6 kommentarer:

  1. Kære Åse
    Jo, jeg havde bemærket, at der ikke var noget indlæg fra dig de sidste to dage, og tænkte, at det var usædvanligt, men der var jo så en god grund. Rigtig god bedring - håber, de finder ud af, hvad der var galt.
    Flot med din Kalla :)
    Venlig hilsen Linda

    SvarSlet
  2. Der kan du se, dine kallaer kom godt nok.
    Jeg tror, jeg ved, hvordan du har haft det, min veninde Ida har også prøvet at få sådan et anfald, hvor man troede, det var en øresten. Det er meget ubehageligt.
    Lad os håbe, du slipper for flere anfald. God bedring

    SvarSlet
  3. Hej Aase det var dog noget ubehageligt noget, håber de finder ud af hvad der er galt. God bedring. Rigtig flot Kalla.

    SvarSlet
  4. Smuk kalla! Det lyder som om du har haft et svimmelhedsanfald. Dem har jeg haft mange af en overgang. Det er virkelig ikke særlig sjovt. Man fandt ret hurtigt ud af at jeg lider af Ménières syndrom. Jeg håber allermest at du ikke får flere anfald - og dernæst at de kan finde ud af hvad der udløste dit anfald.
    Mange hlsner fra Nana

    SvarSlet
  5. jeg håber da alt det bedste for dig, og at sygdommen bliver langt væk! .
    smuk Calla jeg har ikke rigtig held med dem, men det er dejligt at se andre kan :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det som en ubehagelig omgang, ønsker dig også alt det bedste. Smuk kalla den var godt nok hurtig til at blomstre, synes ikke det er lang tid siden du satte dem i jorden

    SvarSlet