søndag den 27. juli 2014

Erhardt og en kræmmer kollega.

Igen en dejlig dag på markedet i Tørring. Erhardt`s lillebror Evald og Bodil kiggede forbi. Altid hyggeligt når der kommer familie forbi. Vi hyggesnakkede i et par timer. Der skete ikke det helt store, så det var der god tid til.
I Tørring fik vi nogle gode regnbyger, men her hjemme har vi ikke fået noget i dag.
I går aftes kom der en god byge, men det varede ikke i 5 minutter. Jeg skyndte mig ud med kameraet straks da regnen begyndte. Himlen var slet ikke mørk. 
Jeg begynder dagens billeder med billedet fra i går aftes, da regnen kom.

Da regnen kom.


Morgenbilleder.

Et kig ind mod skoven.


På modsatte side af indkørslen tager ræven 
i mod evt. gæster.


På venstre side af indkørslen
er det den lille fugl der tager imod.


Blå himmel og hjortetaktræ.


Nærbillede.


Lille stedmoderblomst.


Valmue.


Solhat.


I dag slutter jeg af med et billede taget sidste søndag af Erhardt og en af kræmmer kollegaerne.
Jeg har i dag fået lov at indsætte billedet.





Håber i har haft en dejlig dag.









6 kommentarer:

  1. Flot billede af regnen, der kom og det ser hyggeligt ud med Erhardt og kræmmerkollegaen.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Tak for din venlige kommentar.
      Hilsen Aase.

      Slet
    2. Ja rigtig flotte billeder :)

      Slet
    3. Takker.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. De 2 flotte fyre, er de ledige, måske?

    SvarSlet