onsdag den 2. juli 2014

Måske undrer du dig....

I  dag har her været gråvejr og ikke ret mange varmegrader. Jeg måtte ha´ en trøje på for at kunne være ude. Jeg har ikke nået så meget i dag, har kun været i gårdspladsen.
I formiddag kom vor hjælper forbi til formiddagskaffe. I eftermiddag et par gode markeds venner til en kop eftermiddagskaffe. Hyggeligt når nogen kigger forbi. Vi er ikke så gode til at komme afsted, men vi kommer dog på marked.

Gråvejr.









Kun få varmegrader.




Måske undrer du dig.....

Du undrer dig måske over alle de mange timer jeg bruger i gårdspladsen. For det første har vi en meget stor gårdsplads, og for det andet så er den groet efter. Det tager lang tid at komme igennem den.
Her et kig på et hjørne i gårdspladsen, som jeg har været i gang med at få styr på i dag. Jeg blev dog ikke færdig.

Før.


Efter.
Vi havde nogle skærver liggende. Dem har
jeg kørt på. De kunne lige slå til.


Efter.
Planen er at der skal stå 3 krukker til venstre
for skærverne. Jeg nåede det bare ikke i dag.


Da jeg var i gang med at luge kom denne lille fyr forbi.


Spejling.


Slutter af med et par billeder af matrem.

Matrem.


Matrem.


Ha´ en god aften.






















5 kommentarer:

  1. Ting tager tid.... og vi når det nok :-)
    Sådan siger jeg til mig selv - og så ender det altid med at lykkedes.
    Fortsat god fornøjelse med arbejdet - det ser godt ud.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlet
  2. Det er fint med før og efter billeder.
    Der har heller ikke været så varmt her, når solen var på var det fint, men lige så snart den var bag en sky blev det køligt.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensens Nordjylland

    SvarSlet
  3. Ja det er et stort arbejde med sådan en gårdsplads, og det er ikke pænt, hvis ukrudtet gror højt. Flotte matrem du har. Ingen sommer her i dag heller, men heller ingen regn.

    SvarSlet
  4. Det undrer mig du kommer skærver på i gårdspladsen. Så bliver det ikke lettere at luge og kultiverer. Det handler vel om at gøre det hele lettere og ikke omvendt, men ellers fine billeder du tager.
    Med venlig hilsen
    Karen Iversen. Rønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen. Tak for din kommentar..
      Jeg har skærver flere steder og så kommer der ikke så meget ukrudt igennem. DERFOR.
      Hilsen Aase.

      Slet