tirsdag den 29. juli 2014

KUN morgenbilleder.

Igen igen en dag med blå himmel og meget varm.
Jeg vågnede tidligt og kunne ikke falde i søvn igen for de mange fluer, så jeg stod op og fik luget og kultiveret det ene bed i baghaven ud mod holdepladsen og fik de fleste potteplanter vandet før vi fik morgenkaffe.
Det var også det eneste jeg fik lavet for vores svigerdatter havde lovet at komme hjem og ordne mit hår og klippe Erhardt`s. Hun havde de 3 af børnene med og blev indtil sidst på eftermiddagen. Rigtig hyggeligt.
I aften fik vi besøg af vores tidligere hjælper, så dagen er bare pist væk.

Her kommer billederne jeg fik taget til morgen.

Solen ved at bryde igennem.


Duerne er allerede ude.




















Prøv engang at se de mange forskellig grønne farver på skovens træer.

Nærbillede.


Det var alt for i dag, så må jeg se hvad morgendagen bringer.

GOD NAT.











3 kommentarer:

  1. God morgen Åse, kan være det er til at styre håret nu;-))) Dejlige morgenbilleder! tyder på at dagen i dag bliver mere human, og det glæder mig stort.

    SvarSlet
  2. Hej Aase der findes intet bedre end "nye" lokker og skønt I kan få det ordnet i hjemmet. Nu kom der endelig regn her i nat og til morgen regn på Amager. Det var tiltrængt. Du har ret det er vidunderligt med alle de vidunderlige farver på træerne. God dag.

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet