tirsdag den 22. juli 2014

Billig overnatning for autocampister.

Det har bare været varm lige fra morgenstunden af.
I formiddag har jeg været hos en ørelæge bag ved sygehuset i Esbjerg og derfra om på sygehuset til en ørelæge der. Ørelægerne skulle finde ud af om der var noget galt i mine indre ører. Det var der ikke, så det var altså ikke det der var skyld i, at jeg for et stykke tid siden røg på sygehuset. Hvad det så var ved de ikke. Håber bare ikke det kommer igen.
 Jeg skal have høre apparater. Jeg vidste nu godt, at jeg har nedsat hørelse. Lidt træls når man ikke rigtig kan høre hvad der liver sagt.  ( ind imellem kan det jo være en fordel..  griner.. ).

Et eneste morgenbillede blev det da til.
God morgen.



Sidst på eftermiddagen en kort runde i haven for af tage nogle billeder.

Solsikke.
Selvsået fra sidste år.


Springbalsaminer.


Nærbilleder.


Duer på vandretur på græsplænen.


Andre duer samler små sten.


En due på frierfødder.


Men fik den kolde skulder.


Kaprifolien er væltet og skal klippes
og bindes op.


Se her billig overnatning for autocampiser.







Pladsen hvor man må overnatte.


Jeg har ikke lavet det mindste i dag ud over at vande potteplanterne. Bare afslapning.


Det er alt for i dag.

Ha´ en god aften.















2 kommentarer:

  1. God idé ikke at lave noget i går, det er for varmt. Flot billede af duen i luften.
    Ja det med hørelsen kommer med alderen, det er fordi folk mumler, siger jeg gerne, når mine drenge siger, at jeg ikke kan høre.

    SvarSlet
  2. Jeg havde lovet en kammerat at komme forbi og køre haveaffald væk. Det var godt nok en varm oplevelse. Heldigvis kunne vi hoppe i vandet da vi havde været afsted med to trailere.

    SvarSlet