torsdag den 17. juli 2014

Dagen er gået med forskellige ting.

Dagen i dag er gået med forskellige ting.
Selvfølgelig har jeg været ude og luge en del.
Jeg har fået vasket noget tøj. 
Har brugt en del af dagen på en ny blog, som jeg har lavet.
Nu skal vi bare se om vi ikke kan få ryddet op i nogen af alle de mange ting, som vi har i vores pulte kammer Vi har stort set ikke smidt noget ud i 50 år.
Jeg forsøger om jeg ikke kan sælge noget af det  via. min blog 

Sælges...
Pultekammer  Skal ryddes.

https://www.facebook.com/groups/1535542543337619/

I aften har vi været en tur på Vorbasse marked for at hilse på nogen bekendte, der har en plads der. Efter kl. 20 måtte man køre i bil ind på pladsen, så vi ventede så længe og kunne køre hel om til pladsen, hvor de  står.
Vi kan ikke holde til at gå rundt og kigge.

I dag bliver det KUN til et blomsterbillede af perlekurv der står så smuk lige nu.

Ha` en god aften.




4 kommentarer:

  1. Man kan kun beundre jeres energi, Din perlekurv er så fin - vores vælter og er åben i midten.

    SvarSlet
  2. Ih, hvor har du altså gang i meget! Held og lykke med jeres pulterkammeroprydning :-)

    SvarSlet
  3. Held og lykke med det, håber I får solgt noget.

    SvarSlet
  4. Takker for jeres kommentar.

    SvarSlet