mandag den 28. juli 2014

Gæster bydes velkommen...

Endnu en varm dag, så det er ikke til at holde ud at luge i varmen. I stedet for har jeg som så mange andre pyntet op ved indgangsdøren for at byde gæster velkommen. Der var skygge.

Til en forandring begynder jeg med blomster billeder af mine floks. Jeg har haft 2 slags mere, men jeg er bage for, at de er gået ud i alt ukrudtet.
 Jeg er vild med floks. De dufter noget så skønt.
 Håber på at få endnu flere forskellige.

Floks.













Morgen.




Lamaerne opdagede at jeg stod med kameraet.


Her har de fået øje på Akita,
 der løb på den anden side indhegningen.


Mon det er tudse æg man kan se ???


Her underneden et billede af hvordan jeg byder gæster velkommen.




Mælkespanden, vandkøleren og sien har været noget min far har brugt. Som barn har jeg mange gange drukket skummetmælk af låget. 

William skulle godt nok ha` været med dobbelt W.


Slutter af med et solnedgangs billede fra i går aftes.
















5 kommentarer:

  1. skønne floks selv har dem kun i hvid, skøn duft kan godt forstå du gerne vil have mange. sandelig føler man sig varmt velkommen med den indgang. Godt billed af aftensolen . Ja du har ret en meget varm dag. Fortsat god sommer.

    SvarSlet
  2. Ja du har mange skønne floks, de dufter dejligt. Jeg husker også de gamle mælkejunger fra min barndom. Nu er de moderne igen, sønnen fik min fars.

    SvarSlet
  3. Hi I'm am back in the blogworld :) I could translate your page I have to on my page a translator ,I saw I was still at your page thank you ! I was a time not on blog ,to busy ect but I am back and love it again :) I realy enjoy your pics they are beautiful Rita

    SvarSlet
  4. Hej. Ja, det var skønne floks og hvor er det interessant, at der står navn på mælkejungen, det må være sjovt at have og flot ser det ud med din opstilling. Rigtig indbydende.

    SvarSlet
  5. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet