onsdag den 23. juli 2014

Endnu en slappe af dag.

Dagen i dag er gået med ingenting ud over selvfølgelig at vande potteplanterne.
I formiddags var IT manden på besøg for at rette en fejl på PC.
Han var kun lige kørt, da Doris kom på besøg. Hun fik frokost, eftermiddagskaffe sammen med os og vi hyggesnakkede indtil det var ved at være tid til, hvor jeg skulle til at tænke på aftensmaden. Erhardt ordnede kartoflerne, så det slap jeg for, hvad jeg nyder.

Her kommer dagens billeder.
Jeg begynder med et solnedgangs billede fra i går aftes.




Morgen.
 Blå himmel, skyfri og meget varm.







Spejling.


Kig ud over baghaven ud mod skoven.


Et billede fra dueslaget.



Engletrompetens første blomst.


Nærbillede.


Slutter af med et dårligt billede af en sommerfugl.
Det første billede jeg har fået af sommerfugle i år.
Mon ikke det hen af vejen vil lykkes at få nogle bedre billeder.......




Håber i alle har haft en god dag.












2 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig dag, det er med at slappe af i varmen,så vi ikke får hedeslag!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Takker for din hilsen.
      Helt enig. Vi skal passe på her i varmen.
      Ha´ en dejlig aften.
      Hilsen Aase.

      Slet