mandag den 28. april 2014

Solskin og blå himmel.

Vi har haft alle tiders dejlige solskinsdag. Rigtig vejr til at nyde det i haven. Efter en tur til Grindsted gik jeg i haven og har været det hele dagen. Jeg har kantet, luget og kultiveret lidt hist og pist.

Morgenbilleder.













Erhardt har slået det meste af græsset i haven. Han mangler kun græsplænen foran stuehuset.



Jeg fik fjernet ukrudt ved drivhuset og hønsehuset.







Lyserød forglemmigej.





Akita 
som altid lige i nærheden af hvor jeg er i haven.


Jeg har fjernet alle de mange visne påskeliljer blomster.
For nogle dage siden så det sådan ud.




Efter at blomsterne er fjernet ser det nu ud som på nedenstående billede.




Tulipanerne står stadig smuk.


Der er blevet luget ved hortensiaerne.





Langs med græsplænen ser det sådan ud nu,
efter at jeg har fjernet alle visne blomster.


Lærketræerne er så smukke lige nu.







Sidst på dagen fik Erhardt græsset slået på holdepladsen for autocampister.
( Har slet ikke haft besøgende i hele påsken).





Blandt alle de mange tulipanløg jeg satte var der enkelte andre løg imellem. En meget lille fin "påskelilje" af en eller anden slags.

Den er ikke ret stor, men er den ikke smuk....


Håber i alle har haft en god have dag.
Det er med at nyde det så længe det varer. 































5 kommentarer:

  1. Hej Aase Hvor har du bare fået det fint i haven, det ser så flot ud. Jeg glæder mig til at slippe af med stilladser og håndværkere så jeg også kan nurse haven.

    SvarSlet
  2. Der er mange meter kant, der skal ordnes; men det pynter så enormt.

    SvarSlet
  3. Hej Aase
    Hvor er det flot med blomster i lange baner ;-)
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Takker for jeres søde kommentar.
    God aften til jer alle.

    SvarSlet