onsdag den 2. april 2014

Så var det tid igen....

Tørvejr hele dagen men grå og blæsende. Blæsten blev dog mindre hen på eftermiddagen.













I eftermiddag fik Erhardt sat den ny tørresnore op. Dejlig nu kan jeg så komme til at tørre tøjet udenfor, hvis altså vejret vil.

Ny tørresnore.


Jeg har været i haven hele dagen. 
Så var det tid til igen at få luget og kultiveret bedet ud mod lamaerne, så det ikke groede efter.






Det var virkelig tiltrængt. Se engang så meget ukrudt der var at luge op.




Det tog det meste af dagen at få bugt med ukrudtet der, så jeg nåede derefter kun at få luget og kultiveret ved lavendlerne.
De bliver ikke klippet ned før omkring d. 16. april.

Før.


Efter.



Med billedet af disse påskeliljer ønsker jeg jer alle en rigtig god aften.



















6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud efter at du har luget - fortsat go' dag...

    SvarSlet
  2. I am inspired in your garden ,to be honest i am planning to have a wide garden in house after i finish my contract in a debt collection services in Finland and i am hoping that i could do it cause i seen a lot of garden design and i am planning now to choose different flower.

    SvarSlet
  3. Det bliver dejligt, når tøjet kan komme ud og hænge ;-) vi må håbe vinden snart lægger sig.
    Her på Sjælland var den også strid, så jeg brugte dagen på at køre en tur til Stovby og købe nye stauder.
    Det pyntede noget på dit bed, du har haft travlt Aase
    Rigtig god dag til dig
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud efter at du har luget. Herligt at du kan få vaksetøjet udenfor. Det dufter så godt, når det har hængt til tørre udenfor. Her hos os er der det dejligste solskin, så jeg har gang i mange ting i disse dage inden ferien er slut!

    SvarSlet
  5. Der er ikke noget bedre end tøj tørret i den friske luft. Jeg gør det så vidt muligt hele året. Lige nu er det skønt at jeg ikke behøver eftertørre indenfor.

    Ukrudt kommer da også hele tiden i store mængder, men så er tilfredsheden jo også større, når der er luget :-)

    Ha´en god aften
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentar..

    SvarSlet