onsdag den 9. april 2014

Næsten gul overalt.

Her blæser det en halv pelikan til morgen, så det er ikke så let at tage billeder af blomsterne, men jeg tog nu nogle alligevel. 
Jeg ved godt at mange ikke er vilde med gule farver, men jeg holder nu meget af de gule. Det lyser op i haven, så her er næsten gul overalt, selv om ikke alle påskeliljerne er sprunget ud endnu.
Solen var igennem for et kort øjeblik. Jeg nåede lige at få billeder før den forsvandt.
De kommer her.







Her kan man hvis ane HVOR meget det blæser.
































Nu kan det ikke vare længe før
 magnolien står i fuld flor.
















Planen var ellers jeg ville ha´ været i haven, men det blæste alt, alt for meget.  Vi har ikke meget læ i haven, så jeg valgte at blive indendøre og fik badeværelset gjort rent og strygestakken blev lidt mindre alt medens jeg hørte musik fundet på YOU TUBE  og er gemt i favoritter. Let at finde frem.
 Fra midt formiddag og resten af dagen kom solen skiftevis frem og gemt bag mørke skyer.
Det har dog været tørvejr hele dagen.

Solen skinner.


Her gemt væk bag mørke skyer.
Selv om det ser ud efter regn, så holdt det tørvejr.




Vi ses forhåbentlig i morgen igen.

GOD AFTEN.




















7 kommentarer:

  1. ... jamen påskeliljer må der til :) Pudsigt, jeg har også lige trykket på knappen på et indlæg om påskeliljer.

    Gul er mange ting og den påskeliljegule er lidt for meget, men alligevel vil jeg ikke undvære den i haven på denne tid af året. Det ser smukt ud hos dig - kan godt forstå at du valgte strygestakken i stedet for blæsevejret. Hver ting til sin tid :)

    SvarSlet
  2. Jeg deler helt din glæde ved gule blomster. Haven har næsten indbygget solskin med de mange narcisser, du viser.

    SvarSlet
  3. Här har det regnat från och till. Kändes skönt att bli "tvingad" till att ta ett städ ryck inomhus. När solen skiner är det så svårt att vara inne så då växer damm råttorna i hörnen.
    Jag är inte så glad i gula blommor men Påsk liljor tycker jag om och Gullvivor..
    Ha en skön kväll och så ska jag hålla tummarna för att du får det mindre blåsigt i morgon :)

    SvarSlet
  4. Ja himlen med de mørke skyer er også flot, det ser fantastisk ud med din række af de nye påskeliljer, det er en ny slags og de er så flotte, synes jeg. Det er rigtig fint, at du har lagt dem i en bue.

    SvarSlet
  5. Ja det er nu smukt med de gule påskeliljer lige nu. Det er solen, der når helt ned til jorden og man kan ikke lade være med, at få et glimt øjet, når man møder dem på sin vej!

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fantastisk god ud med alle de påskeliljer! Jeg er en af dem der holder meget af gult, uanset nuancen.
    Skøn lille hilsen med Jesper tilsidst:-)

    SvarSlet
  7. Hej Åse.Dejlige billeder med alle dine gule blomster.
    Her blæste det også godt i går..........så den stod også på indendørs sysler..........men i dag har jeg været i haven og plante lidt.
    God aften til dig Jette

    SvarSlet